saya dah jadi kaki bola

salam semua ;

selamat hari isnin..macam biasa hari isnin..jangan lemau-lemau ye..jangan masing-masing nak datang 'Monday's Blues' lak..kita harus cergas..baru lah kita produktif..hohoho,.bersemangat benar saya hari ini..hehehe..haruslah..selepas himpunan hari belia baru ini..dalam kepala dah kena mind set baru la..tak leh lemah-lemah da..hehehe..

nie nak cerita pasal hujung minggu baru ini..sori..lambat ke udara pulak..hehehe..banyak tuntutan lain..tapi tak pe..saya tetap cerita juga kan..macam saya cakap sebelum ini..'Better Late Than Never'..hahaha..lepas nie dah boleh pakai phrase tue sebagai alasan..

rasanya mostly kaki-kaki bola sedia maklum kan game yang baru selesai malam ahad lepas..mengikut maklumat dari #encikchentahati, final uefa champion league..between Barcelona dgn Manchester United..untuk makluman, saya nie bukan lah kaki bola sejati pun..kalau tengok bola pun..benda yang pertama dicari haruslah player yang kacak..tapi berbeza dengan #encikchentahati..huih dia tue..minat memang gila-gila mati la pada Manchester United tue..dia dah janji sebelum ini..malam final tue mesti dia nak bawak saya tengok sekali..beside, yang tue bukan lah first time pun saya ikut #encikchentahati....banyak kali da pun..so..slow-slow saya dah boleh follow da dia nie layan bola..tapi belum sampai tahap fanatik..sebab saya memang tak kenal pun player-player tue..yang kenal pun cuma yang famous-famous je..tapi kalau #encikchentahati, memang dia hafal semua..tengok nombor pun tahu da nama dia..mujur dia tak hafal nama adik beradik player tue je..hahaha.. 

tapi petang tue..tetiba dia cakap..tak janji pulak malam tue nak bawak saya tengok sekali..mungkin dia tengok kat umah je..hohoho..dalam hati sentap da ooo..terasa !!..ape..ingat orang tak leh layan bola ke..??orang tengok gak la..tapi kena berlagak cool dan harus menjadi gf yang memahami..terus jawab camnie..'hmm takpela..mana yang mudah..orang okay je kalau di ajak'..tue namanya ayat cuba cover sentap..kalau betul malam tue dia tak ajak kuar, terus rasa nak merajuk 66 hari..

tapi malam tue..dia ajak gak..hehehe..suka saya..tak jadi nak merajuk 66 hari..game start dalam 2.45 am..tp dalam 12.15 am..dia dah datang amik..dia ajak tengok orang main futsal dulu kat presint 18..saya okay saja..kalau bukan #encikchentahati.. ajak..memang saya tak merasa semua tue..so, terima kasih sayang..tengok orang main futsal..syok gak..leka, tak sedar dah nak pukul 2..terus #encikchentahati.. ajak ke Presint 2..kat situ dioarang ada pasang screen besar..sampai-sampai..dah penuh padang depan bangunan Perbadanan Putrajaya..terus saya ngan #encikchentahati cari port untuk kami duduk..#encikchentahati.. semangat betul..siap pakai baju MU lagi..tapi tersilap pilih tmpt duduk pulak..terselit di kelompok Barcelona..tapi lantak lah..malas nak cari tempat lain..

belum start lagi, #encikchentahati awal-awal da cakap..'MU tak leh menang nie..Barcelona kuat..team terbaik kat dunia'..eh..awal-awal da surrender ka..??hahaha...saya tak kisah..natural..layan je..

ada gak a few VIP ngan player Malaysia yang datang..tak silap, Tan Sri Koh Tsu Koon, Aidil Zakuan, Zaquan Adha ngan Dato' Sri Najib  pun turun sekali layan bola..elok PM sampai kt padang tue, 5 minit lepas tue, MU pun  score goal..hohoho..melompat #encikchentahati.

muka serius melihat MU main ~
#encikchentahati senyap je malam tadi..tak berani nak sorak lebih-lebih kut since dikelilingi ramai Barcelona Fan..hahahaha..dalam saya layan game tu..sesekali menjeling jugak la ke dia..merah mata dia tahan ngantuk..nguap tak sudah-sudah..pelik gak..jarang tau dia ngantuk bila ada game yang melibatkan MU..mungkin dia penat sangat..

game tue tamat dalam 4.30 am..kesudahannya Barcelona menang 3-1 dengan Manchester United..bersorak sakan penyokong Barcelona..dengan bunyi trompetnya..

muka sugul dia ~

ini saya amik dari sini ~

nie pulak dari sini ~

balik tue tak sudah-sudah dia..

'yeah yeah..MU kalah'
'BARCA !!'


hehehe..kelaka saja dia nie..mana lah saya nak bosan bila sentiasa ada dia..

terima kasih sudi datang dan baca sini ye !!

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!