day ten : 10 final words

salam semua;

hoyeah !!macam tak percaya pulak kan..da sampai penghujung da..buat pertama kalinya, saya berjaya menyelesaikan sesuatu yang saya sendiri gatal nak mula..hehehe..memandangkan yang ini pun post terakhir.so, lewat-lewat sikit la ek kita post..baru la org tertunggu-tunggu..hahaha..masalahnya sekarang..ada ke..??

okay..untuk yang terakhir nie ;

10 kata-kata terakhir sebelum menamatkan riwayat challenge ini !!

  • hoyeah !!..saya berjaya menyelesaikan komitmen..hohoho..ciri-ciri komited pada diri mula terserlah..
  • excited !!
  • saya akan jadi lagi rajin ; pasnie nak try wat 30 days pulak..hohoho..besar cita-cita dia..yang 10 hari nie pun sesak nafas nak buat..nak buat 30 pulak..tapi takpe..azam kena besar..
  • saya minta jangan muak ye ; saya tahu saya banyak bercerita pasal #encikchentahati dalam mostly entry challenge nie..i'm just being honest..itu yg saya rasa.. dan itu yang saya mahu dia tahu..
  • saya lapar !! ; apa kes..tadi baru melantak..nie dah lapar balik ek..??dasar tangki besar..
  • saya rindu mak ; iye..saya akan balik this weekend..insyaAllah..tak sabar nak panggil mummy !!
  • saya akan kerinduan sama dia ; adeh..camne nie..??macam tak biasa la..bila da sentiasa terbiasa dengan dia..tiba-tiba dia tak de pulak..tiba-tiba xde dengar dia ajak kuar makan lak..camne nie..?? (gedik sangat kut..2 hari je pun !! )
  • saya sayang kamu semua sangat sampai mati  ; i meant it !!..can't imagine macam mana hidup tanpa mereka nanti..
  • syima, kuat sikit la ; iye syima..awk kena kuat..untuk bahagia dan berjaya..tak semua datang bergolek ke awak..
  • oh mama..saya mahu kawin ; hahaha..tutup mulut..tak mo jawab..
  • okay..sekarang sy da blur..

review yang lepas ;

  1. day one : 10 things about me
  2. day two : 10 things i love
  3. day three : 10 things i hate
  4. day four : 10 things i want to say to one person
  5. day five : 10 wishes
  6. day six : 10 things i can't live without
  7. day seven : 10 important people
  8. day eight : 10 favourite songs
  9. day nine : 10 ways to win my heart

2 bijak pandai berkata-kata:

Anna Boleyn said...

huaaaaaaaaaa..lamanya dah x dtg blog ni..okay kite dah start nk bw blk. hehe :p

wah congrats tau sebab berjaya habiskan challenge ni. :)

nuraitul said...

huhuhu..tue la..rindu hana mengomen..welcome back darl !!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!