perubahan status

salam semua ;

sebelum bercerita lebih lanjut..saya ngaku awal-awal dulu k..nie scheduled post..awal-awal saya da standby create post nie..

dari seminggu yang lepas sehingga la ke saat entri ni di publish..dalam hati ada rasa debag debug debag debug runsing..tak tahu camne nak cakap perasaan nie..nak risau sangat, rasa macam tak perlu..nak rasa konfiden, macam yakin tak yakin je..ntahla..berserah je la..kalau betul di situ tempat saya..insyaAllah..

mesti masing-masing blur kan apa saya cerita nie..tak de angin tak de ribut tiba-tiba nak debar lebih-lebih..tak de pape; tetiba nak tawakal tawaduk bagai..cam nie ceritanya..kawan-kawan saya kat FB lama da heboh cerita pasal benda nie..tak tahu la sejak bila..tapi saya tak amik port sangat..baca camtue je..langsung rasa macam 'eh..tak berkaitan ngan aku pun apa diorang cakap nie'..tapi entah macam mana..khamis yang lepas, Allah nk tnjuk, tak nak bagi saya terlepas peluang nie..tergerak hati nak baca apa yang diorang nie semua sembangkan..baca betul-betul, jelas-jelas..terus rasa..'eh..ada kena mengena ngan aku ni !!'..apa lagi..terus bagitahu dia..hmm..macam bese la..harus la #encikchentahati akan tahu dulu..pas da gthu dia..terus tanya abah..ada tak sebarang surat untuk saya..abah cakap tak tahu..dia bru balik dari Kedah..owhh..patutla abah senyap je..bese hal-hal camnie..mesti dia heboh dulu..

malam tue, dia sampai umah..terus dia call saya..cakap memang ada surat untuk saya..syukur..alhamdulillah..

the letter

dalam masa yang cuma kurang seminggu..cuba selesaikan semua..maklum kan pada bos..pada mereka yang tertentu..semua macam pelik dengan tawaran ini..jenuh gak nak nerangkan sebab saya sendiri pun tak paham sangat..hahaha..terang camtu-camtue je..cuma yang boleh saya cakap..khamis nie (19 Mei 2011), saya kena lapor diri di KPDNKK..tue je..urusan selepas tu, saya tak tahu..


untuk perihal lapor diri nie ;
  • surat setuju terima
  • medical check up ( terima kasih #encikchentahati)
  • surat akuan bersumpah (terima kasih abah !!)
  • surat pemendekan kontrak
so..semua sudah selesai..tinggal nak bawak tuan punya badan je lapor diri pada hari yang ditetapkan.


mana saya akan dihantar..clueless.hopefully..kekal di situ..insyaAllah ;

2 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!