day two : 10 things i love

hello semua..hari ini tukar cara pula ye ;

baik bersambung untuk hari kedua..perlu menjawab perkara ini pula..

apa yang saya suka ye..hmmm..apa yang saya cinta..kalau nak diselongkar dalam-dalam, bukan 10 saya beri..10,000 belum tentu cukup..tapi kan dah kata nak sepuluh je kan..so,jangan nak memandai ye..menjawab soalan tau !!
  • paling utama ; haruslah famili saya..tanpa sebarang syarat..tanpa mereka, tentu diri ini tak wujud.
  • seterusnya dia, #encikchentahati saya; thanx for show up in my life
they ~

  • my precious time with them ; famili dan #encikchentahati
  • shawl, shawl dan shawl
  • eyeliner, concealer, lipice
  • belog..belog..facebok
  • #Bruno Mars ; i think i wanna marry you !!
# Bruno Mars ; kacak sangat kut !!

  • pasang radio kuat-kuat. then ikut nyanyi..xmo karaoke..malu dengar suara diri..sedar tak sedap!!
  • pulau, pantai..
  • #gossip girl..u know u love me ~

# gossip girl

untuk previous challenge ; sila tekan sini ye ..

terima kasih datang singgah da baca ye !!  :)

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!