day one : 10 things about me

salam semua;

baik..hari ini bermula cabaran nya..first time try nie..harap-harap berjalan dengan lancarnya tanpa skip..bersemangat waja nie, berhati cekal ini..jangan ada sesiapa yang berani menghalangnya ya !!

hahahaha..

untuk hari pertama ini..kita mula dengan sesi memecahkan ais ye..ye la..tak kenal maka tak cinta kan..betul tak betul tak..??

    • nuraitul syima memang nama saya..bukan tipu-tipu..bukan bohong-bohong punya..diilhamkan dari ayahanda tercinta..entah mana dia dapat idea nama 'nuraitul' tue, tak tahu la..penah gak tanya..tapi dia sendiri lupa da..dan paling penting, saya highlight kan di sini..syima with 'y' tau..tak mo 'h'..cerewet bukan saya nie ;
    • anak yang mula-mula kuar dulu dari perut ibu , kakak yang comel dan juga baik hati, teman yang periang dan memahami (erkk..macam masuk bakul angkat sendiri je)
    • originality dari kuala lumpur..lahir betul-betul di tengah bandar dan masih tinggal di rumah yang sama untuk tempoh hampir 24 tahun sehingga kini.
    • baru setahun bergelar insan yang bekerja..and jujurnya..saya suka..suka dengan keadaan sekarang..bukan maksud nya tak suka belajar tapi alhamdulillah setakat ini, saya belum menyesal lagi dengan keputusan untuk menangguhkan sesi pembelajaran.
    • memang sangat addict pada maggi goreng mamak..pantang encik centa hati ajak makan kat mamak..memang laju je mulut nie order maggi goreng..sampai pipi pun dah bulat macam di pam-pam..arghh..
    • eyeliner dan lipice antara yang terpenting..cikai macam mana pun..2 benda nie mesti kena tepek gak..kalau tak muka memang dah macam mayat bergerak je..
    • kini jauh tinggal dari famili..mula berdikari sejak awal tahun ini..tapi masih tertanya-tanya..bila saya mula nak memasak ek..??
    • saya mahu gigih berjoging supaya seiring dengan dia..
    • susah nak marah orang tapi terlalu mudah sensitif lagi-lagi mereka yang sangat saya cinta dan sayang..tapi nak luah pada mereka tak reti..nak mereka paham sendiri..hmm..susah kan..??
    • dalam hati ini, benar-benar mencintai mereka ; famili dan juga dia
it's all about me ~

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!