day eight : 10 of my favourite songs

salam semua ;

sebelum itu..awal-awal minta maaf ye..saya dah skip satu hari dari challenge nie..waktu-waktu ini, saya betul-betul dilamda kesibukan..nak buat scheduled post pun tak sempat..jadi mana yang sempat buat, saya dah lepaskan minggu lepas..sebab tue cantik je saya update tiap-tiap hari..baik lah..tak mau membebel panjang-panjang da..sambung untuk seterusnya..

tajuk kali ini nampak mudah..tapi sebenarnya susah..dalam banyak-banyak lagi..dia cuma kasi saya senaraikan sepuluh je..huhuhu..jenuh tu..nak pilih yang terbaik je nie..jap..jap..nak pikir dalam-dalam jap..

k..dapat da..
  • only one - yellow card : yang nie rasanya mmg all-tim-favourite..lama camne pun lagu ini, dengar  banyak kali camne pun..memang konfom tak kan bosan..dah jatuh cinta sangat la.. !!
yellow card ~

  • lips of angel - hinder : yang ini baru saya jatuh cinta tahun lepas..dengar lama da..tapi baru-baru ini je, bila terdengar..mesti teringat kisah kami..
  • ku ingin kamu - romance : salah satu lagu dari seberang yang saya suka..lirik dia serius sangat best..tersentuh sangat..lagi-lagi pada saya yang berjiwa dan berhati rapuh nie..huhuhu..
  • marry me - bruno mars : saya kan sudah jatuh cinta pada dia..haruslah lagu dia dalam senarai ini..sebagai bukti cinta saya pada dia..  :)
  • talking to the moon - bruno mars : nie lagu saya dengar bila saya kerinduan sama #encikchentahati.
bruno mars ~

kalau nak dengar lagu-lagu yang saya list kan tue..click saja pada tajuk lagu tue..sumenya saya dah buh backlink..


yang lepas, jom baca sekali meh ;
  1. day one : 10 things about me
  2. day two : 10 things I love
  3. day three : 10 things I hate
  4. day four : 10 things I want to say to one person
  5. day five : 10 wishes
  6. day six : 10 items i can't live without
  7. day seven : 10 important people

terima kasih sudi datang dan singgah baca ye !!

2 bijak pandai berkata-kata:

Mira3dora said...

no satu kte same ! ;D yeah mekasih bagi tajuk2 lagu ni. boleh donload sekarang! yeahh

nuraitul said...

hahaha..apa lg..sesi mendownload bermula la.. :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!