promo - Dragon Boat & JPM's Family Day

salam semua ;

mari kawan-kawan ,
dengar ini cerita ,
suami saya asyik ,
balik awal saja ;

eh tak..merepek je atas tue..meh sini..duk rapat-rapat..dekat-dekat..ada benda saya nak gebang, nak heboh nie..hehehe..apa perancangan anda hujung minggu nie..??free..??bosan..??tak tahu nak watpe..??hmmm..bagus..tue la yang kita cari sebenarnya..hehehe..

jom la..ramai-ramai kita pakat-pakat sesak kan tempat nie..nak tahu apa yang sibuk saya cerita nie..sila tengok iklan di bawah..

sila 'tekan' untuk tumbesaran yang sihat
acara utama ; Kejohanan Perahu Naga dan juga Hari Keluarga JPM..tapi rileks la..benda nie bukan closed event pun..sebab tue saya jemput anda semua dengan segala hormatnya..macam mana perjalanan program nie, saya nak cerita panjang-panjang pun tak reti, since this is my first time..so, anda refer je la ek pada tentatif yang saya dah tepek atas tue..terasa nak tengok orang main perahu..datang la sabtu (21/5)..terasa nak jumpa AF9, datang lah ahad (22/5)..

'tekan' juga untuk lebih jelas
hehehe..selain itu, haruslah ada sebab kuat lain napa saya sibuk promote benda nie ha..ofis saya ada hantar wakil jugak..2 pasukan lagi if tak silap..satu team laki, satu team campuran..giat tau mereka berlatih..sampai 2-3 minggu..saya pun cuma sempat tengok diorang practise sekali je..tengok semua bersemangat..huhuhu..itu yang kita mahu !!
pasukan harapan

giat berlatih

mereka bersemangat

pendayung harapan
p/s : 4 gambar atas nie saya curik dari dia !!

saya yakin, team ofis saya mesti boleh menang punya la..gambate !!

tapi macam ada satu request la dari saya..hmmm..korang..wat nie leh tak..

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!