birthday on April

hai dan salam semua;

vah vah..rajin saya update sejak akhir-akhir ini kan..dengan challenge dari sherah blog lagi..belum masuk lagi cerita-cerita lain..semuanya nak disumbat-sumbat pada first week of may nie..hehehe..harap-harap jangan excited di awal minggu saja..biar konsisten dan stabil..hopefully..insyaAllah..

nie memang cerita lama..tapi since dalam hati memang dah niat nak cerita..so, rasa macam tak kena la kan kalau gambar yang sedia ada diperuk camtu je..

setelah hampir sebulan tak jenguk KL, pertengahan April haritue saya balik jugak..tapi bukan ke Gombak..since rumah masih lagi dalam proses renovation..so, destinasi saya ke Ampang, rumah mak ngah..balik nie pun memang bertujuan, on 17th, was my mum's birthday..one week before, on 7th was amir's birthday..jadi..alang-alang..saya balik meraikan mereka berdua..

apa makna hari jadi tanpa kek kan..so, kek dari kami adik beradik..


chocolate indulgence from secret recipe ~

salah satu tujuan lain saya balik sebab nak tengok budak comel dua orang nie..eee..geram sangat kut tengok diorang nie..Sarah da hampir 6 bulan, baru sekarang saya dapat tengok..comel sangat-sangat..reza baru 3 minggu time tue..kecil je tengok dia..tapi comel sangat..saya nak pegang tak berani..cuma berani g dekat dan cuit-cuit pipi dia..


reza dan kakak dia, syasya ~

sarah dan syasya ~
berbaris semua ~
untuk kali ini, tiada hadiah birthday untuk mak dari kami..maaf sangat-sangat mak..insyaAllah..kami cuba cari pas nie ye..cuma ada untuk amir..tue pun sebab tahun lepas saya dah terlepas cakap berjanji ngan dia nak belikan dia perfume CK..amir nie memang jenis beringat sikit..lagi barang-barang dia..tak sudah-sudah dia menuntut..nak bagi dia senyap, kami belikan saja..mujur kongsi kami 3 beradik..huhuhu..

tester session ~
perfume for him~



untuk mak;
selamat ulang tahun kelahiranmu..moga panjang umur kamu dan dikurniakan kesihatan yang baik..terima kasih membesarkan kami 4 beradik..sesungguhnya hanya Allah saja yang boleh balas jasa kamu..syima sayang mak sangat dan syima cinta mak sangat !!


untuk amir ;

happy belated birthday..kamu dah masuk angka 20..be matured,.jangan nakal-nakal..start to think serious about your future..jangan nak main-main je..kamu anak tunggal lelaki..kami mengharapkan kamu..i know u can be somebody..u just need time..lek lok okay!!

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!