kalau lah boleh pusing masa ;

salam semua ;

bertemu kita kembali ye ;

cabaran dah abis..so, tak mustahil lepas-lepas nie entri-entri saya semuanya tak bertujuan..tak bertujuan camne tue..ala..dia lebih kurang cam saya main belasah je la nak cakap apa..tanpa sabarang pengkhususan..update tetap kena update..da janji bukan sebelum nak rajin..takmo biarkan belog ini tinggal bersawang..

baru-baru ini..tersentak jap bila #encikchentahati tiba-tiba soal ;

'kalau boleh pusing masa la kan, nak jadi yang mana..?? '

terdiam kejap saya..terpikir jap.nie soalan perangkap ke apa nie..dia nie bukan boleh duga-duga..tak tahu la..perasaan saya sendiri ke atau memang betul..kekadang saya rasa setiap benda yang dia cakap..benda yang dia tanya..mesti ada maksud lain..bukan sekadar soalan biasa..

saya jawab mudah.. 'org mahu kekal pada waktu ini'

selain dari zaman budak-budak..zaman sekolah..zaman belajar..kenapa saya tetap pilih waktu ini..


waktu ini..kala ini..saya rasa cukup semuanya..alhamdulillah..saya ada keluarga yang menyayangi saya, ada si dia yang saya tahu insyaAllah akan sentiasa menyokong saya..ada kawan-kawan yang tak pernah tinggalkan saya..dan sudah bekerja ; alhamdulillah..saya gembira kala ini..walaupun bukan sentiasa..masalah tetap datang..bila datang, saya rasa lemah sangat..tapi mujur mereka sentiasa ada..pada mereka, saya mengadu.pada  mereka saya luahkan keluh kesah..mujur mereka memahami..untuk mereka dan juga kamu, terima kasih  !!


:)

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!