day nine : 10 ways to win my heart

salam semua ;

baca jap kat atas..da sampai hari ke sembilan da..huhuhu..excited okay..tak sabar nak habiskan challenge nie..pas setel yang nie..tinggal satu hari lagi..yeah !!..alhamdulillah..selepas itu, selesai dengan bergayanya..

okay..untuk seterusnya..10 cara untuk memenangi hati saya..eh jap..apa ingat hati saya ni trofi ke..??main nak kejar-kejar ,rampas-rampas, pas-pas..??hati saya ada satu je tau..fizikalnya dalam badan saya la..secara metaforanya, sudah cukup ruang kala ini..belum pikir mahu bukak yang lain lagi..tapi, mana tahu nanti kan..??hehehe..so sini, meh saya kongsi ngan anda semua ek..

  • lirik, lagu - yang ini memang paling senang..sesetengah orang mungkin tak kisah..tapi bukan bagi saya..tiap kali orang kasi lagu kt saya..suh saya dengar..saya akn cuba cari maksud lagu tu..for me, mungkin ada maksud lain yang dia nak sampaikan sebalik lagu tue..rather than dia luahkan sendri..
  • straight to my eyes- pergh yang nie memang den lemah..lagi-lagi bila org tue wat pulak 'puppy eyes'..konfom cepat cair saya..that's why kekadang bila bercakap ngan dia, mata saya mesti akan pandang tempat lain..mesti saya kalah nanti..
  • sentiasa dengan saya - ye..saya mengaku memang saya sentiasa mahukan perhatian..saya nak dia sentiasa ada depan mata saya..saya nak tengok dia, apa dia buat..saya nak sentiasa di samping dia..harap-harapnya tak merimaskan dia..
  • make me laugh - saya mahu rasa macam tue sentiasa..supaya saya boleh lupakan segala tekanan saya, segala rungsing saya..the best time is the time where i should be next to you..
  • laugh ~
  • honestly and tell me everything - tak..bukan maksud nak mengongkong..jauh sekali nak mengawal hidup kamu..cuma saya perlukan ini untuk buang segala syakwasangka yang kadang-kadang lebih merajai diri..
  • ingat semua janji kamu - bukan mahu mengungkit, cuma sekali kamu cakap..insyaAllah sampai mati saya pegang apa kamu cakap..sampai mati saya tunggu kamu tunaikan janji kamu..saya tak kan desak..let time decide it..
  • care for little thing - org macam nie mesti dia teliti..memang boleh buat saya jatuh sayang..dia ingat benda yang saya sendiri tak ingat pasal diri saya..dia ingat benda yang saya sendiri tak ingat pernah cakap atau buat..
  • kejujuran, kesetiaan - siapa yang tak nak benda nie kan..tak kisah lah dalam perhubungan yang macam mana pun.
  • tell them who i am - jangan lindungkan saya..terangkan pada mereka siapa saya di hati kamu..saya ada hati, ada perasaan dan juga ada maruah serta ego..
  • be natural - paling penting..just be yourself..kamu tak perlu ubah apa-apa..saya cinta, saya sayang pada diri kamu yang sekarang..bukan pada seseorang yang lain..saya tak perlukan rujukan untuk bandingkan kamu dengan yang lain..
okay, fine..saya ngaku..memang jelas hampir semua yang kat atas banyak yang #encikchentahati da buat..itu yang buat hati tambah-tambah jatuh tue..siapa pesalahnya..ya..dia..tapi takpe..saya rela..hehehe..


yang lepas sudah baca..??meh tengok sekali ;

  1. day one : 10 things about me
  2. day two : 10 things i love
  3. day three : 10 things i hate
  4. day four : 10 things i want to say to one person
  5. day five : 10 wishes
  6. day six : 10 items i can't live without
  7. day seven : 10 important people
  8. day eight : 10 favourite songs


terima kasih sudi datang dan singgah baca ye !!

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!