satu tahun sudah


salam ;

alhamdulillah..hari ini-24/8/2011..cukup setahun saya mengenal insan yang saya gelar #encikchentahati..tak sedar sangat masa berjalan..setiap bulan mengingati tarikh 24hb..tp 24hb pada bulan ini sangat lah istimewa..

pada 24/08/2011 ;
  • cukup 9 bulan kami berhubungan
  • cukup setahun saya mengenali dia
tapi kalau nak diikutkan, bukan pada pada tarikh ini (24/08/2010) saya kenal..cuma pada tarikh tersebut..hati saya mula tertarik pada dia..mula tertanya siapa kah gerangan dia..

# on that iftar ceremony..
bila diingatkan balik pada waktu itu, mesti masing-masing tersenyum sendiri..kalau kata saya mengikut cakap si dia, dan terus balik tanpa menghadiri majlis tersebut..mungkin tak ada pertemuan antara kami..mungkin juga kami tak berhubungan sehingga sekarang..tapi, orang cakap..dah kalau memang dia jodoh kita seperti yang ditetapkan oleh Allah swt..macam mana kita tolak..macam mana kita buat tak tahu..tetap dia akan hadir juga dalam hati kita.. #moga dia jodoh yang ditetapkan oleh Allah swt untuk aku..insyaAllah..

alhamdulillah..sehingga waktu ini..hati ini masih belum menyesal lagi keputusan yang dibuat ini..hati saya ikhlas menyayangi dia..tanpa sebarang syarat dan kondisi..saya tahu, kekadang kesilapan sama yang berulang-ulang boleh mendatangkan jemu..saya janji, selagi hati bioleh memaafkan dengan ikhlas, selagi itu saya akan maafkan..dan saya juga berjanji, untuk semua kekurangan diri, dari hari ke sehari akan sentiasa cuba untuk memperbaiki diri sendiri..insyaAllah..

untuk #encikchentahati;


terima kasih untuk tempoh setahun ini..pelbagai saya belajar bila bersama awak..u showed me another side of me yang saya sendiri tak pernah sangka saya ada benda itu..u build my confidence, memenuhi segenap perasaan dalam hati saya dengan kasih sayang awak..alhamdulillah..i felt blessed sayang..thanx for everything..moga hubungan ini makin panjang..insyaAllah..


# shhhh..
* seronok sangat malam tadi..walaupun keadaan diri betul-betul demam tak larat..tapi bila nampak dia..terus terbang semua rasa itu..fuhhh!!..he hold my hand..'panas' dia cakap..tapi dia tetap pegang tanpa sedikitpun rasa nak lepas..terima kasih sayang..dan tiba-tiba bila awk call tue..saya betul-betul pikir bukan-bukan jadi..tapi bila awak cakap 'happy anniversary'..terus hati saya senyum sesenyumnya..Ya Allah..saya sendiri terlupa awak..maaf sangat-sangat..

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!