kisah berulang

salam semua ;

waktu sekarang sudah melebihi 5.30 petang..tinggal saya seorang je yang masih terkapai-kapai di ofis ini..ofis sudah sunyi..sesi salam menyalam, laga-laga pipi, minta maaf minta ampun selesai sudah tadi..huhuhu..hari ini seronok..masing-masing semua dah penuh dengan mood raya..kerja pun macam-macam gitu saja..huhuhu..

disebabkan ramai yang dah mula bercuti hari ini plus yang amik half day pun ramai..so kerja pun ada sedikit kurang..so, masa yang ada dipergunakan dengan sebaik-baiknya..  :)

tepat jam 5, baru fb boleh bukak..dalam sibuk mengodek-godek kat wall, ternampak sesuatu di sidebar kiri..dalam hati terus rasa 'eh, macam menarik'..terus tekan more..pastu keluar ini..

# on 26/08/10
flash back balik cerita tahun lepas, waktu ini..saya masih belum kenal #encikchentahati..fb dia pun saya tak tahu..apatah lagi apa-apa yang dia cakap..tapi macam yang saya cerita sebelum ini, hati ini memang sudah mula tercuit pada dia pasal peristiwa #240810 itu..

cuma beberapa ketika selepas itu, bila saya mula masuk dalam list friend dia(waktu itu dia masih belum menjadi #encikchentahati)..ternampak status ini..dia cakap, status ini merujuk kepada saya..

dalam hati terus kembang sekembang kembangnya..huhuhu..terharu + gembira sangat-sangat..terima kasih sayang.

dan pada hari ini ;

# on 260811
sekali lagi dia mengeluarkan status yang sama, dan minta saya lihat pada wall dia..

bila nampak dia post..terus senyum..terus teringat waktu dia cakap benda ni tahun lepas..cuma nak tanya, masih untuk saya lagi ke sayang status ini..??

hmmmm...tapi berani la dia merujuk pada orang lain..cubit pusing-pusing kang...hehehe..


saya tahu..terima kasih sayang sebab buat saya senyum..lepas ini lama tak jumpa awak..hati-hati tau nanti..jangan nakal overdose tau!!..nanti lepas 11 hari kita jumpa okeh..dan tak lupa juga..selamat hari raya..maaf zahir batin tau wak untuk semua kesilapan, kesalahan, kekhilafan yang banyak sangat org buat sepanjang kita berhubungan hampir 9 bulan ini..mohon halal kan semua yang awak belanja org dan doa org, moga berpanjangan jodoh kita..insyaAllah..hati-hati memandu nanti tau..

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!