checklist raya

salam ;

eksitednya..tak lama dah..lebih kurang dalam 4 hari lagi..insyaAllah, kita semua umat Islam di Malaysia bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri kan..pengumuman rasmi belum buat lagi la..tapi kiraan 4 hari itu, cuma saya merujuk ikut kiraan kalendar..betul la kut..huhuhu..

so, dah last-last minit nie..mesti la nak tanya pada anda semua kan..macam mana persiapan raya..??da tick semua dah ke benda-benda dalam checklist raya anda semua..kehkehkehkeh..bukan la satu kemestian pun checklist tue..cuma untuk cukup syarat je..supaya nanti tak de la bila dah terlepas, baru nak cakap..'ala..terlupa lak '..

untuk checklist raya saya tahun ini hampir complete..hehehe..alhamdulillah..rasanya macam tak pernah selengkap camnie raya..kekadang, pakai apa yang ada..sarung apa yang nampak..tapi untuk tahun ini,semuanya hampir lengkap..
  • kasut raya - check   :)
# nie namanya dah buang tebiat

  • baju raya - almost check..satu pasang lagi belum tiba  :)
# terima kasih sgt-sgt..saya suka
  • kuih raya - almost check..balik cuti nie kena balik tolong mak buat kuih lagi..
# nie semua tangan saya yg cerap tau
huhuhu..apa lagi ek..rasa nya cukup da kut checklist saya..ke ada sapa-sapa yang nak tolong saya mana yang kurang kat sini..??sebab i'm totally blur right now !!

4 bijak pandai berkata-kata:

Heidi Shafiq said...

sediakan duit raya2 byk2 kasi aku..

nuraitul said...

eh apsal..??

Myra Anne said...

wah!!! tinggi nya kasut raya. hehe..kte tahun ni xde preparation raya lnsung. sbb sgt2 sengkek..huhu

nuraitul said...

hehehe..tue namanya dah buan tebiat..eh nape xde persiapan lgsung..??takpe..nnti da gaji..belanja sakan tau..huhuhu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!