jika dia untuk aku

salam


Ya Allah Ya Rahim,
jika benar Kau ciptakan dia untukku,
kau satukanlah hati kami,
bantulah aku untuk mencintai, mengerti dan menerima dia seadanya,
berikanlah aku kesabaran,ketekunan dan kesungguhan
untuk memenangi hatinya dengan cara yang diredhai oleh Mu Ya Allah..

dan,
aku mohon Ya Allah,
andai dia sebenarnya kebahagiaan aku,
moga aku tidak mencintainya lebih dari aku mencintai Kau,
aku tidak merindui lebih dari aku menrindui Kau,
dan tidak pula aku hanyut dari Mu..


# pray

bukan saya karang sendiri..ayat-ayat kat atas nie saya amik sikit dari entry yang saya amik dari entry nie..
yaa...terima kasih kasi kongsi.. :)

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!