challenge 6 : songs to match with my mood now

salam ;

untuk cabaran seterusnya..paling senang saya nak describekan..excited nie..hehehe..

insyaAllah, lebih kurang lagi 3 hari..kita semua bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri kan..so, masing-masing konfom berapi-api dah mood raya kan..semua nya excited nak balik kampung..pulang berjumpa ayah bonda tercinta..pulang berehat-rehat di rumah..pulang menikmati juadah raya yang masing-masing konfom mengancam kan..huhuhu..

jadi kalau tanya lagu-lagu yang betul-betul kena mood saya sekarang, haruslah semunya berkait dengan tema hari raya kan..jadi untuk yang pertama..layan lagu ini dulu ;

  • balik kampung - sudirman


lagu ini bukan kira hari raya je rasanya..tiap kali mood balik kampung datang..mesti lagu nie yang berlegar-legar dalam kepala kan..lama camne pun..tetap yang original paling terbaik..huhuhu..saya ikut excited nak balik kampung..walau pun jarak 'kampung' dengan umah sekarang cuma lebih kurang 60 km je..tapi tetap kira kampung jugak...lantaklah orang nak cakpa ape..hahahaha  * ada aku kisah
  • selamat hari raya - rahimah rahim

satu lagi lagu retro yang bermain-main dalam kepala tiap kali nak menjelang raya..dengar je lagu ini rasa nak ikut joget sekali pulak..hahahaha

tapi..dalam syok-syok saya nak beraya tue,
  • i need a doctor - Dr Dre ft Eminim, Skylar Green

nape lagu sedih tetiba nie ek..??huhuhu..bukan kata saya tak happy raya nanti..haruslah happy..kan dapat cuti panjang..tapi panjang mana saya cuti, panjang tu jugak la saya tak jumpa #encikchentahati nie..huhuhu..hampir 11 hari kut..huhuhu..lama kan..jadi, tepek gak video lagu ini bagi kena dengan mood saya yang bercampur-campur ini..

sob sob sob..kesat air mata, air hidung, air telinga bagai..tak leh sedih sangat..bukan tak jumpa pun lepas tue..jangan gedik sangat la..hmmmm..


jadi untuk semua,

selamat hari raya, maaf zahir batin, mohon maaf kalau saya ada membosankan anda, membangkitkan kemarahan anda atau juga mewujudkan sebarang ketidakpuasan hati kepada anda semua..mohon maaf sangat-sangat k..


// tekan sini untuk lihat senarai challenge ..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!