aku tetap aku - shima

salam semua ;

hari ini meh kita layan video lagi..lagu nie nak kata lama..rasanya tak la lama sangat..#encikchentahati tetiba tanya pasal lagu ini..apa lagi..haruslah sepantas kilat mencari lagu ini..

dan macam biasa, haruslah gudang youtube manjadi lokasi pertama yang kita cari..cari punya cari..search punya search..di block pulak..adei..saja je tau..busuk hati punya youtube..tapi..kita tak leh cepat give up..kena usaha lagi..kan usaha tangga kejayaan kan..

cari kat google..jumpa pulak kat 4 shared..tapi kena download pulak..adei..saya nak tengok je..bukan nak simpan buat koleksi..tapi disebabkan kemahuan untuk ada itu tinggi, saya download juga..mujur la tak besar sangat kan..

taadaaa...sebab itu la munculnya video ini di sini.. :)




AKU TETAP AKU

Aku tetap di sisimu selalu
Di dalam susah di dalam senang
Aku tetap menyayangi dirimu
Begitulah peganganku
Biar apapun yang melanda
Aku tetap diriku bagai dulu

Aku tetap insan yang kau kenali
Kasihku tidak berbelah bagi
Aku tetap memberi yang termampu
Sepenuh jiwa ragaku
Tiada yang lebih bahagia
Bila aku melihat kau gembira

lirik dia ringkas je..tapi setiap baris semua nya bermakna..serius..best sangat-sangat  :)
jumpa lagi semua ;
terima kasih sudi singgah ...

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!