challenge 4 : my favourite photographs with my friends

salam

untuk cabaran seterusnya, saya dah alter sikit tajuk dia..kalau ikut tajuk asal, 'my favourite photograph with my best friend'..kalau saya keep maintaned dengan tajuk tue, adei mengagau kang nak mencari jawapan nya..so, untuk tidak menyusahkan diri, kita kena jadi kreatif sikit ye kawan-kawan..dan saya tukar jadi..

tadaaa...

macam yang tertulis di atas..' my favourite photographs with my friends'
(mana yg saya bold with color tue, adalah hasil kreatif buah fikiran saya)

to be honest, saya memang tak de BFF atau nama penuh dia ' best friend forever'..tak tahu, bila berkawan dengan seorang, i tend to be very cautions..tak terlalu mempercayai seseorang dengan teramat sangat..nak kata ada sejarah dikhianati, tak pernah jugak..tapi ntahla..memang saya nie jenis terlalu kuat curiga..hmmm...jadinya..memang susahla saya nak berkongsi rahsia ngan orang lain..kawan mungkin ramai, tapi kawan yang betul-betul saya percaya, setakat ini belum ada lagi..saya lebih mudah berkongsi dengan famili sendiri..

okeh..skang meh kita layan gambar ye..since tadi, kan saya dah cakap..saya tak de best friend..kawan saya memang berubah-ubah dari zaman sekolah hingga la sekarang..tapi alhamdulillah, sampai sekarang..antara kami masih lagi saling berhubung..dan mereka semua terlalu banyak berjasa dengan saya..cuma Allah saja yang boleh balas jasa kalian..

# di zaman sekolah..

# diploma time

# we share joys and laughter

# these two people stay forever by my side

# degree turn

# they were there whenever i need them

yes..i'm happy the way i am right now..saya tahu, mereka semua akan ada saat saya perlukan mereka..saya tahu mereka tak kan pernah penat dengar setiap ngaduan keluh kesah saya..

kawan-kawan..thanx for being there..may our friendship kekal sentiasa..insyaAllah..

// tekan sini untuk lihat senarai challenge ..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!