antara yang manis 2011 - part 2

salam ;

sambung semula dari entri yang lepas ye..malas la nak tepek semua dalam satu entri..nanti panjang berjela pulak nanti..so, kita buat part by part..tapi jangan risau, dua part nie je pun saya buat, okeh..??

seterusnya..masuk separuh tahun kedua 2011 pula ..

jun ;

# macaron dari si buah hati :)

# berjalan-jalan di waktu kerja ;)
julai ;

  • 5 julai, #encikchentahati turned 25..yyyieeeaahh..sudah dapat jubli perak umur dia..hehehe..cuma small celebration di McD..ada pun kek, terima kasih pada wan rohaini..mujur ada awak..kalau tak, hmmm..tak tahu la..dengan hadiah pun tak de..adei..teruk betul saya ni kan..specially created one video for him, tapi upload ke youtube..jadi bisu pulak..huhuhu..adei lagi..
# on 5th July ;
  • 16 julai, sekali lagi debaran datang..second step..sesi menjawab exam..kali kedua da ni..kali ini, di bangi pula tempat saya..
ogos ;

  • on 29th july-1st august, first weekend si dia di rumah saya   ;)
  • 20th august, reunion semula dengan budak-budak sengal ini..fun gila..lama tak lepak ngan diorang..lama tak gelak besar-besar..waaa...rindu korang semua okay !!


# sengal-sengal
  • 24 august..satu lagi tarikh keramat bagi saya..tarikh bagi permulaan cerita kami..pada tarikh tersebut..cukup setahun kami kenal..teringat kenangan masa dia panggil saya ..  ' awak !! '.
september ;
  • awal september - raya !!

# kg gunung pasir, seri menanti

# 3 sisters, 1 brother
# kami satu keluarga
  • 25 september - reunion semula dengan sengal-sengal sekalian..hahahaha..kali ini, kami berkumpul di rumah kak yus, shah alam ..

# tteeehheee ..
oktober ;
# committee
  • meraikan orang yang baru bertukar ke 23 tahun..happy birthday sis !!

# picit sini untuk lebih lanjut ;
november ;

part ni yang tak sabar nak cerita ni..banyak sangat yang seronok kat sini..

me turned 24..lengkap sangat..ada famili dan juga si dia bersama ,tenkiu sangat-sangat..comel okay bila korang semua buat surprise camtue ..


# cerita lengkap, tekan sini ;
12-13 november pula, disuruh ke INTENGAH untuk assessment..2 hari tue kena behave betul-betul ooo..kena senyum sentiasa, tunjuk yang kita berkeyakinan dan mudah bergaul dengan orang..

# cerita lengkap di sini ;
 finally, pada 24 nov..hubungan kami sudah berusia satu tahun..alhamdulillah..walaupun ikut perancangan asal, ada tempat yang dituju..tapi si dia menerima tugas untuk ke terengganu pula pada tarikh yang sama..hmmmm...takpela..dahulukan mana yang penting ..

# cerita panjang lagi di sini ;
disember ;
  • jejak juga kami di tanah tinggi ni..wweeeehhuuu..seronok dapat bawa si dia ke sana..bagi dia rasa naik cable car..bagi dia peluang rasa keterujaan naik sepes shot..hahahaha..harap-harap awak betul-betul happy tau..


# nak tengok dia teruja atau tak..tekan sini ;
  • yang terakhir, tak berapa manis sikit..bukan sikit. tapi sangat banyak..tapi takpe..betul-betul pengajaran berguna..supaya jangan mudah memandang enteng perkara-perkara sebegini..dan satu yang sangat penting, bila dia jadi camtue, saya sedar sangat yang saya terlalu sayangkan dia, dan tak boleh kehilangan dia..i will do anything for sake of our relationship..pertama kali kami bertengkar selama ini..berpisah untuk tempoh 9 hari betul menyiksakan..mujur dia balik membawa khabar yang sangat indah..tenkiu sayang   ;)
okay, tamat cerita manis-manis plus sedkit pahit di tahun 2011..kalau nak diceritakan secara ringkas, 2011 betul-betul menceriakan hidup saya..saya makin kenal erti hidup dan makin rasa bahagia..alhamdulillah sangat..saya tak boleh kehilangan mereka-mereka yang tercinta, famili, si dia, kawan-kawan..i need all of them..sorry, bunyi sedikit tamak di situ..tapi itu hakikatnya..please, jangan tinggalkan saya keseorangan boleh .. ??

untuk tahun 2012, tak sabar untuk mula sesuatu yang baru..moga hal salah yang lama tidak berulang, dan cita-cita dan azam di 2012 akan menjadi kenyataan..insyaAllah..perkara yang baik akan dipermudahkan..sama-sama kita berdoa ye   ;)

k babai, see u on 2012 ..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!