on 6th november

salam ;

deng deng deng..tengok tajuk pun dah cukup tahu kan entri nie berzaman dah punya cerita..tapi okay la kan, sekurang-kurangnya masih di bulan november lagi..cuma korang tunggu next-next punya entri lagi..cite yang bulan lepas pun ada juga baru nak publish..kuakuakuakua..tak pela..sekurang-kurangnya ada jugak kan..daripada tak de langsung..

time orang lain sume tengah sibuk mengasah-asah pisau tuk standby sembelih lembu baru ni, time tue jugak la saya ni sibuk nak mengtransform umur...hhhooooyyyyeeeaaahhh..yup, 6 november yang lepas..cukup da 24 tahun saya bernafas kat bumi aman damai ini..alhamdulillah..bersyukur sangat-sangat..

# cake from him and sibling
tq loves !!

# turn 24  :)
tahun ini punya besday, serius memang sangat excited dan sangat best..to be honest, saya tak pernah diraikan macam ni oleh famili dan juga yang tersayang..dulu masa belaja kat kelantan, penah la dalam 2 kali..kawan-kawan celebrated..tapi with family dan #sidiayang tercinta..memang tak eprnah..hhhuurrmmm..sadis kan..??tapi, tak pela..tak kisah pun..yang penting ingatan dari diorang..tue pun cukup da bagi saya..yup..this year memang complete..ada nya celebration dari famili dan juga #encikchentahati pada saat tepat jam 12..ingat lagi, tahun lepas..he also the first one yang wish kat saya, tapi through sms la..and i still kept that sms as a proof of appreciation..thank u soo much sayang..

# tq ..

# mummy dan nenek


alhamdulillah, sepanjang 24 tahun saya hidup di muka bumi ini..saya bersyukur sangat dengan keadaan sekarang..saya juga manusia biasa..sama macam yang lain, turut tak lari dari melakukan kesalahan-kesalahan..but, alhamdulillah..saya tidak keseorangan..saya ada mereka yang kisah dengan apa yang saya buat..kisah pada setiap keputusan yang saya ambil..yang sudi mendengar saat saya mahu berbicara..setiap apa yang berlaku yang lepas..sedikit pun saya tak pernah sesal..mana yang salah..saya cuba betulkan..mana yang betul, saya teruskan..saya juga tak leh paksa orang untuk suka pada saya..tak leh juga paksa orang tak memaafkan saya..cuma satu hari, ada yang sedar..setiap yang jadi tue ada hikmahnya dan sebabnya..untuk sekarang, saya betul-betul happy..ada nya famili yang sentiasa menyokong saya, ada nya #encikchentahati yang banyak berkorban untuk saya, dan juga kawan-kawan yang sentiasa ada di situ untuk saya..terima kasih sangat-sangat kalian..maaf, saya tak mampu nak luahkan secara kasar atau secara kebendaan..tapi cukuplah kalian tahu, saya terlalu sayang dan cinta pada kalian semua..untuk semua yang kaliandah lakukan pada saya, hanya Allah saja yang mampu membalasnya..terima kasih sangat-sangat..


# done !!

k babai;

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!