1 1 1 1 1 1

salam ;

selamat hari jumaat..dan juga selamat ber 1 1 1 1 1 1..memang cantik no nie kan..semua orang sibuk cerita pasal tarikh ini..blogger pun ramai ber entri dengan tajuk no ni..ade juga yang nak cipta sejarah hidup tersendiri pada tarikh ini..mana yang berpasangan, nak menikah hari ini..mana yang bujang, nak berdua pada tarikh ini..dan macam-macam la..tapi yang penting..korang sume jangan wat benda bukan-bukan tau..yang boleh menguriskan perasaan dan hati orang yang tersayang pada tarikh ini..konfom melekat dalam-dalam kesan dia..

okeh, saya bukan nak cerita apa saya nak buat pada tarikh ini..sebab hari ini, mood saya rasa plain sangat..hati rasa berat je..rasa sayu sangat..tak tahu la nape..risau kah..??terkilan kah..??runsing kah..??entah..tak tahu kenapa..

risau - mungkin la..esok, akan ke INTENGAH..melalui satu lagi proses penilaian..penilaian yang melibatkan kebolehan diri berkomunikasi dan bekerjasama dengan orang lain..ada public speaking lagi..omputih lak tue..adei..boleh berketar lutut ini..jangan saya merapu bukan-bukan nanti, dah la..dah la saya ni cepat nerves..cepat blur..huhuhu..bantu la..beri saya kekuatan..

terkilan - iya..ni pun ada juga..#encikchentahati ada game besok..dan saya tak dapat tengok lagi..huh..memang tak suka bila jadi macam ni..2 kali da..tapi, takpela..bukan tanpa saya, dia lagi main okay ke..??huhuhu..
        sayang,wish u luck tomorrow..

+______+

heh..kenapa ini..tolong la jangan mood sedih melampau sangat-sangat..nanti rosak semua..

okay okay..cheer up..tak lama la..lebih kurang 72 jam je..nanti nampak balik la..cuba jangan manja kan sangat diri tu..ngada-ngada sungguh..

# kawan-kawan..doakan saya ek..cuak ni..

k babai ;

terima kasih sudi singgah dan baca ;



0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!