sup tulang power, bangi

salam ;

selamat tengah hari semua..kejap je kan masa..hari ini dah nak masuk penghujung november da..pas nie, jumpa december da..pas tue tutup da tahun 2011..kuikuikui..cepatnya masa..tak sedar betul masa berjalan..errr..bukan itu salah satu tanda dunia dah nak sampai penghujung...eeerrrmmm...

hari ini..macam biasa la kan..cerita lama sikit..lam duk bertepek dalam draft..nak buang sayang..penat ooo saya pilih best pic..edit, buh watermark bagi..tak kan senang-senang nak buang je..huish..sangat lah sia-sia..

ingat tak, sebelum ni saya pernah cerita pasal kesedapan satu kedai sup kat area bangi..rasanya, sapa yang duk atau kerja area putrajaya..konfom pernah dengar pasal kedai ni..ntah la kenapa..tetiba..di bulan oktober yang lalu, macam craving sangat nak pekena sup tue lagi..errr..mungkin sebab si buah hati lama tak bawak ke situ kut..huh..padahal dulu janji nak selalu bawak..urrrmmmm...


# err..kan da terkeluar..
 saya ni kan pemalu..bila nak kan sesuatu, malu segan nak bagitahu..malu segan nak cakap face to face..dah tue, macam mana si dia nak tahu keinginan di hati kan..selalu sangat mengharap agar si dia paham-paham sendiri..huih..jenuh la cam tue..dia bukan ahli nujum boleh membaca firasat pada fikiran orang..sudahnya..da terlepas ke status fb..hehehe..baguskan teknologi sekarang.. i like i like..

tak..si dia tak lupa sebenarnya..cuma dia menunggu masa yang sesuai..bila kami masing-masing dah tak sibuk..bila masing-masing ada masa yang mengizinkan..baru la dia boleh bawak saya..yeeaaahh..saya tahu buah hati saya baik hati  :)

# gmbar dari sini ;

# tolong ceduk, please

# sup tulang power !!

# one set..cukup da..
diri memang teringin sangat..sampai ngadu kat fb..sudahnya..2 senduk dia cendukkan untuk saya..patut la saya makan tak luak..perrrgghh..terkial-kial menyudahkan nya..nak tinggalkan camtu, sayang...errr..tapi sudahnya..memang tak mampu nak habiskan..dari sumbat-sumbat, pastu terkeluar balik..lagi la naya kan..

# thank u awk !!
yeah..tengahari tue saya balik ke pejabat dengan perut yang kenyang dan hati yang senang..terima kasih sayang !!

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!