12 months already

salam ;

# ..
notification kat atas tue asyik berbling-bling je kt fb saya..yup..notification itu untuk mengingatkan saya yang perhubungan antara kami berdua sudah mencecah angka 12 bulan...

takpe takpe..tak yah susah-susah nak ingatkan..memang tiap-tiap hari, saya menghitung hari..menghitung jam dan saat datang nya tarikh 24 november ini..dan akhirnya..alhamdulillah..sampai juga tarikh itu..yup yup yup..
we've been 1 year..our relationship has turned 1year old..alhamdulillah..such a blessed sangat sangat..

sepanjang 12 bulan dengan dia..
i am trully happy..
ye la..ada masa memang ada sikit-sikit terasa dengan dia..sedih, terkecil hati dengan dia..bila kekadang, apa yang dirancang tetiba tercancel..
bila dia tertinggi suara, bila dia terlebih gurau..

tapi,
merajuk saya pada dia..susah nak panjang..
marah saya pada dia.susah nak lama..

tak tahu la sebab ape..
mungkin sebab sayang sangat kut..
hmmmm..

errr.....blur gila sebenarnya nak taip nie..tapi tetap insists nak create satu post khas untuk peristiwa ini..kenapa saya blur...??kenapa saya tak de idea ye..??mungkin sebab saya keseorangan di kala ini..di waktu hubungan kami genap setahun, dia tinggalkan saya membawa cabaran jabatan..hukhukhuk..hati serius sedih gila..yela..kami ada perancangan kami untuk hari ini.tapi, terpaksa dibatalkan sebab program itu...takpela..itu minat dia..kegembiraan dia..tak kan saya nak halang..di awal perkenalan kami, memang itu yang dia minta,,jangan halang minat dia untuk bersukan..jadi, sebagai buah hati yang amat memahami..saya pasrah dengan keputusan ini.asalkan, dia gembira..itu sudah cukup bagi saya..

tapi mujur, ada juga satu celebration kecil antara kami berdua pada 24hb malam tue..yang tu pun da cukup happy bagi saya..terima kasih sayang..

# berdua


sayang,
orang sayang awak sangat tau..alhamdulillah..hari ini..cukup 365 hari da kan kita dalam satu hubungan..terima kasih untuk tak penat dengan orang..tak penat melayan keranah orang yang kekadang upside down..terima kasih sebab sentiasa bertegas dengan orang....mengingatkan benda yang betul..i'm soo happy to be in love with u sayang..orang cuma boleh harap, moga kita sama-sama kuat dalam hubungan ini..moga kita sama-sama saling mempercayai dan sayangkan hubungan ini..tak kisah la apa orang nak cakap pun pasal kita, we knew the exact story kan sayang..??dan juga, semoga akan ada satu anjakan dalam hubungan kita nanti, insyaAllah..orang sayang awak sangat-sangat..


hmmm..nak taip ape lagi ek..tunggu la dulu..nak tunggu yang tersayang balik dulu..baru mood nak tulis madah-madah..jiwang-jiwang datang kut..hmmmm..

awak..cepat balik..rindu sangat ni  
tambah, risau lagi..


terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!