5/11- misi mencari

salam ;

alhamdulillah..ahad lepas (06/11)..cukup 24 tahun saya diizikan untuk bernafas di muka bumi ini..sehari sebelum (5/11), dipaksa oleh #encikchentahati untuk ke KL cari hadiah..errr...bukan terpaksa la..tapi memang rela pun nak berjalan-jalan dengan dia..lama sangat kut tak masuk pintu sogo tu..tak jeling-jeling kat area perfume Britney tu..tak mengusha tajam-tajam kat bahagian handbag Polo tu..tak cuba sarung-sarung kaki kat bahagian kasut Nautifit..

mula-mula, memang macam malas nak pergi..yela, keesokkannya nak raya da kan..mesti la sibuk nak prepare..tapi saya tak sibuk pun..pura-pura sibuk je..sebab mummy tercinta da siapkan semua da..hehehe..dalam pukul 3 lebih..kuar juga..minta ika hantarkan ke Terminal Putra..berdua kami ke Putra Masjid Jamek..mujur cuaca tak panas sangat..redup-redup manja gitu..so, tak la rimas sangat berjalan hari tu..

masuk je ke Sogo..terus diberi arahan.. 


abang tak peduli..hari ini, sayang kena cari juga hadiah dalam range RM ***..selagi tak jumpa..selagi tu, kita tak kan kuar dari Sogo.


uuikkss...berbentuk ugutan nampak..

hehehe..dah diberi mandat..apa lagi..masanya la kan..huhuhu..dah la memang tengah sale..orang pun tak ramai sangat..memang best la kan..tak de la kena berebut-rebut sangat..tapi tahu la kan..saya ni sangat la cerewet dan susah nak cari benda yang berkenan di hati..asal yang berkenan je, mesti kaw-kaw punya harga..oooo..tak boleh..pelan asal macam nak wallet..tapi, bila tengok harga..hmmm..sangat tak berbaloi..jalan dan terus berjalan, sampai la #encikchentahati naik kebosanan..huhuhu..sori awak..

# dia kebosanan
akhirnya..lepas hampir 2-3 jam merenung-renung..jumpa 2 item yang bagi saya, berkenan dan berbaloi..huahuahuahua..suka..mesti dia lega kan..da jumpa da mana yang saya berkenan..kehkehkeh..sori sayang..lepas masing-masing dapat habuan..macam biasa..mesti kitorang lepak jap kat area foodcourt Sogo ini..dia bedal nasi ayam, saya cekau Popia Crispy..

# da dapat, baru boleh senyum
yeah..dapat kasut baru lagi..dapat baju baru lagi..terima kasih sayang..kasut ini, saya pakai masa saya assessment hujung minggu ini ye..moga dapat bantu bagi saya semangat, macam mana pen yang awak bagi masa saya exam yang lalu..ffuuuhhhh..harap-harap la..amin....

# will be use next week during assessment

# new  :)

k babai ;

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!