on 5th July

salam semua ;

selamat hari rabu dan juga happy belated birthday to #encikchentahati..ye..saya tahu 5th july da tamat..sebab tue la dia jadi belated sayang !!

semalam da tunjuk satu entri khas untuk dia kan..sekarang nak cerita pasal tragedi malam 5th july pulak..eh jap..tragedi ke..??xlah..tak baek cakap camtue tau..bukan tragedi pun..tapi jadi sweetest moment tau..hehehehe..i like !! :)

nak jadikan cerita..macam-macam jadi sebelum malam tue..memang serabut sangat..sampai siap lapor kat wall fb lg yang mana diri sangat tertekan time tue..tue la..sapa suruh buat kerja last minute..kan dah kena kan..padan muka !!..tapi takpe..semua tue betul-betul mengajar saya..tapi kalau nak cerita panjang lebar pasal benda tue..nanti saya cerita ek..bila semua benda da selesai..  :)

cerita tragedi sweet moment 5th July :

#encikchentahati datang ambil pukul 11.45..waktu tue memang dah ngam-ngam la..memang da planned ngan dia pun untuk kuar malam tue..saya terkial-kial turun bwk beg besar..dalam hati memang menyumpah betul..aish..mesti dia tahu..mesti tak surprise..huhuhu..turun je bawah terus buh kat seat belakang..dengan muka buat-buat comel duk depan sebelah dia..eh..dia pakai baju baru la. !! auwh..proud to be awesome ek.

destinasi kami : mcD equine !!
masing-masing da blur tak tahu nak ke mana..tapi tak pela..at least ada gak tempat leh lepak..

tepat kul 12..alarm kat henfon dah berbunyi..yaa..da msuk 5 July..

sayang..happy birthday !!
dia cuma senyum..comel !!

sampai mcD..dia awal-awal cakap..

'org tak nak ice cream tau..sejuk'..

dalam hati terus rasa..ala....
turun kereta..laju je dia nak tutup kereta..eh..kenapa..??

'da kalau tak nak mkn ice cream..camne nak org nak bg ice cream kek nie..??'

okay..nmpak muka dia blur kat situ..terus saya bukak pintu kereta belakang..

'ni..sapa nak mkn da kalau abg tak nak mkn..??'

he seemed speechless..blur lg..

'da..bukan baju ke tue..??apa tue..??'

yeah..surprise saya jadi !!..

masuk ke mcD..order masing-masing da terus cari corner jauh-jauh punya dari orang..orang memang tak ramai pun la..da tengah malam kan..keluarkan kotak dri beg tue..then bentang depan dia..he seemed speechless..da senyum saja..which is awesome !!...hehehe..

proud to be awesome
kemudian, menu utama pulak
dalam waktu itu, sempat jugak dia post ke wall fb dia which is sgt suweeeet for me..

like like like
perut da kenyang..makanan pun da licin..sesi camwhoring tetap ada okay..


camnie pun comel..camne..??
tangan tak bedung nie susah betul nak center
eh..senget lagi..

kena tangan dia jugak baru okay..dan saya dlm percubaan menghasilkan lesung pipit


sayang..

itu saja yang saya mampu buat..saya tak dapat nak bawak ke tempat mahal-mahal..hopefully it's okay for you..yang paling penting saya dapat berada bersama awak pada waktu dan detik itu..harap sangat awak happy on that night..to be honest..this is first time for me..so..mungkin nampak macam kelam kabut sikit..sori ye..malam tue tak sudah-sudah awak cakap ayat-ayat yang for me is killer sentence la..dalam hati serius menangis sangat dengar awak cakap camtue..tahu kan saya nie cepat cair..jangan buat selalu okay..

again..happy birthday sayang..may Allah bless kamu sentiasa..moga tercapai semua cita-cita dan impian kamu..dan juga moga kamu sentiasa happy dengan family dan org-org yang kamu sayang..dan saya nak kamu tahu saya sayang kamu sangat tau..

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!