it's ur 25th sayang

sayang..
pejam celik pejam celik..
sekarang kamu sudah masuk ke angka 25 kan..

iye..
today is the day..
hari yang kamu tunggu-tunggu ini..
hari yang sangat saya debar-debarkan sebelum ini..

i'll try my best to complete your day,
i'll try my best to keep u stay happy,
i'll try my best to see your smile stay permanent there..

love kamu


sayang..
i love u soo much..
terlalu ..
cuma Dia saja yang boleh jelaskan betapa sayangnya saya pada awak..
saya tak mampu nak luahkan melalui perkataan,
apatah lagi perbuatan..
moga apa yang saya rasa dalam hati ini,
sampai kepada awak..

saya tak boleh janji untuk tunaikan semua kemahuan awak,
tapi saya janji untuk sentiasa bersama awak dalam apa jua keadaan sekali pun ..

saya tak janji saya boleh pastikan awak sentiasa bahagia bila bersama saya,
tapi saya janji untuk sentiasa berusaha membahagiakan awak ..

untuk hari ini,
moga Allah sentiasa memberkati kamu,
tertunai segala cita-cita dan kemahuan kamu,
dan kamu sentiasa di bawah lindungan Dia.
insyaAllah

happy 25th sayang !!

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!