back to camp .. selamat berjuang ..

salam ;

selamat malam semua..wuuuhaa..rajin saya kan..hari ini sampai 3 entri saya buat..walaupun idea macam ada tak de je..tapi mana yang ada, kena cepat-cepat publish kan..nanti dah basi, tak best..dah tak hangat dah..

lepas hampir 5 hari cuti panjang..si bongsu kembali semula ke kem dia..ada kan entri sebelum ini saya cerita, adik saya yang bongsu tu kena ke PLKN..dia dapat di Kem Nilam Ehsan (if tak silap nama dia) di Bidor, Perak..dan saya sambung lagi cuti panjang sampai ahad..weeehhuuu..

seperti biasa, haruslah respons dia mengada-ngada..muka sememeh ja dua-tiga hari ini..nak kemas barang, cam berat je tangan tu..muka pun asyik termenung saja..huhuhu..bukan tak biasa..5 tahun duk asrama dulu..cam tue la ragam dia tiap kali nak balik asrama..ni nak balik kem pulak..ada balance lebih kurang sebulan setengah lagi..huhuhu...haruslah dia runsing..pasnie lama dia tak balik..balik nati pun cuma bila dah tamat latihan..

# siap sedia ..

# check apa yang perlu
perangai dia memang macam saya..suka buat semua benda last minute..tadi jugak la baru dia bagitahu saya, dia tak isi lagi dia punya permohonan UPU..gggrrrr....dia nie..5 hari cuti, duk saja je..tadi try-try ngan dia..unik ID tu salah pulak..hmmmm...kalau tahu awal-awal, leh terus pergi beli baru...aiii...si kecik ni..piat telinga tue kang baru tahu..mujur dateline permohonan tu sampai bulan April..

* ppffftt,,nyaris tadi bertengkar dengan abah pasal asasi/matrikulasi/upu ni..aish  pening pala dengan istilah macam-macam ..


# sudah siap sedia

# kasut pprreee...
yang hantar nisya tadi pun cuma abah sorang je..mak ngan saya nak ikut teman, abah tak kasi..abah cakap, abah nak g sorang-sorang..senang nak berhenti mana-mana stesen minyak kalau ngantuk nanti..huhuhu..yela yela..


nisya,

kat sana, jaga diri elok-elok okay..tak lama lagi da pun kem ini..tinggal lebih kurang 2 bulan saja lagi..nisya balik nanti, terus ada event..kuikuikui..macam akak tadi, perasaan berat hati nak balik ke norma harian memang sangat menyakitkan..pas abis kem nie, nanti nisya dapat rezeki sambung belaja pulak kan..pun kena balik asrama juga kan..pastu nanti keje pulak..huhuhu..selagi  tak pencen..selagi itu la perasaan itu akan tetap ada kan.sabar ye nisya..pelan-pelan..lek lok kat sana..just finished your task, okay  :)


# wirawati negara  :)

* nisya selamat sampai di kem dia da tadi dalam pukul 5 tadi..alhamdulillah ..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!