antara yang manis 2011 - part 1

salam semua ;

dan tak lupa juga, selamat tahun baru..huahuahua, dah masuk hari keempat..ok la tue kan..5 hari pertama kira awal lagi la kan..maaf maaf..sangat tak sempat nak membebel macam-macam..niat menaip itu ada, tapi tak tercapai akalku pulak..mohon ampun maaf ye..

jadi, untuk entri pertama pembuka tirai 2012..saya nak recap sikit cerita-cerita tahun 2011..sebelum kita bukak buku baru..meh belek-belek sikit buku lama..supaya kesilapan lama dijadikan pengajaran dan benda yang baik diteruskan..barula ada anjakan paradigma sikit kan..

januari ;
  • baru lepas lega dengan penutupan akaun 2010, ujian temuduga pula..my second time having an interview session..alhamdulillah..walaupun tak selancar macam yang diharapkan, but i think..i already tried my best ..

# boleh rujuk sini untuk lebih lanjut
  • dan seterusnya, pertama kalinya..wajah #encikchentahati diperkenalkan di belog story & tale ini..hehehe..tapi belum fully sepenuhnya..masih bersembunyi di belakang lensa ..

februari ;
  • reunion pertama dengan kawan-kawan satu batch sewaktu lantikan ogos 2010 yang lepas..kali terakhir kami berjumpa adalah sewaktu sesi induksi di mersing..walaupun bukan semuanya join kali ini, tapi dengan kehadiran yang sedia ada itu pun dah cukup seronok..yang mana sebelum ini segan-segan..sudah mula mesra time tue..kawan-kawan..bila boleh repeat lagi ni..??

# rujuk sini untuk lebih lanjut ;
  • dan pada bulan ini juga la..dengan rasminya saya memulakan kehidupan berdikari..pindah menyewa di putrajaya untuk lebih mudah ke kerja..atau sebenarnya untuk lebih dekat dengan si dia..hehehehe
  • penutup februari ditutup dengan cerita kurang mengembirakan..#encikchentahati kemalangan..dah la ondaway nak amik saya ke ofis lak tue..rasa bersalah sangat..mujur tak de pape yang teruk sangat..cuma luka sikit-sikit..but then, dia dapat cuti sampai seminggu..
mac ;

  • result interview bulan januari tempoh hari dah keluar..alhamdulillah, lulus..lepas satu step..syukur sangat..ada 2 step kena tempoh untuk konfom..si dia orang pertama tahu, lunch terus dapat beriani gam..hehehe..tenkiu  :)
  • 13 mac, tarikh nya..sampai mati konfom saya akan ingat..pertama kali sampai ke kampung si dia..perasaan sebelum tu berdebar la sangat..boleh ke mereka terima saya ? boleh ke saya berbual-bual dengan mereka ? selesa ke mereka dengan kehadiran saya nanti ?.. memang ketaq sangat la..macam-macam pikir dalam kepala..first time jumpa ni..dan syukur alhamdulillah, penerimaan mereka sangat la baik..kerja saya cuma makan saja..kuikuikui..malu pulak..
# boleh picit sini untuk tahu lagi ;

#encikchentahati mengotakan janji dia untuk bawak ke pesta belon panas putrajaya..hoyeah..tenkiu :)
april ;

# small celebration untuk mak dan amir ;

# 4 serangkai menonton F1..tenkiu my kazen :)
mei ;
  • on 19th may, saya dikehendaki lapor diri semula..perubahan status, dari kontrak jpa ke kontrak spa pula..report balik di KPDNKK dan JPA masih hantar saya ke JPM..report pula ke JPM dan alhamdulillah, masih kekal di tempat yang sama..huhuhuhu

# surat menyurat
    # orange = kpkk
    # team !!
  • dan pada 24 mei, alhamdulillah..6 bulan sudah usia hubungan kami..

# 6 months year old

panjang sangat da rasanya nie..mesti pening korang baca kan ..
to be continued la ek  :)

k babai ;

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!