happy 23rd sis !!

salam ;

ini cerita boleh kata hangat la..bukan la hal yang dah nak hampir-hampir layu macam semalam itu..tapi tak pe..layu macam mana pun cerita itu, tetap berbunga wangi di hati saya..

9hb Oktober yang lepas..yakni 09/10/11, genap 23 tahun adik saya bernafas di bumi Allah ini..saya tahu, saya bersikap tidak prihatin sikit pada waktu itu, kerana tidak sempat menyiarkan entri khas untuk adik kesayangan ini..eh bukan korang sume tak tahu, saya memerlukan hari hampir seminggu untuk memikirkan ayat-ayat di setiap hari..supaya kalian semua tak bosan baca belog saya..lihat kesungguhan saya..melihat peningkatan 'unique view' ke belog saya sejak akhir-akhir ini betul-betul menyenang kan saya..terima kasih kalian..

hujung minggu baru ini, saya pulang ke kampung halaman..eerrr..gombak tu boleh kira kampung halaman ka..??boleh la ek..kasi chance..dah janji pada ika, balik umah nanti akak belanja dia kek..pastu siap demand tak mahu 1 slice..mahu 1 biji..amboi kau..??macam-macam ek..??

tapi mujur dia jenis lupa janji dia..bersyukur la dengan apa yang ada..huhuhu..

kami berdua ke Secret Recipe di Sri Gombak..nape cuma kami berdua..??sebab hari sudah lewat..dan cuma kami berdua je yang masih gagah di malam tersebut..hahaha..

sampai di sana, macam biasa..suasana lengang di situ..saya bukan lah pengemar tegar di sini..cuma suka pada kek dia saja..itu pun sejenis tu je la.. ' Chocolate Indulgence'..

tak pernah terpikir untuk yang lain..setia bukan saya..??

# banana chocolate (above)
cheese # apentah (below)
macam kelaka je bila saya dah siap pakai comel-comel, bercelak-celak dan berspray2 minyak wangi kalau kami beli cuma satu slice bawak balik..macam sangat tak kena kan..so, kami ambil dua slice untuk dine -in di situ..

# penyegar tekak, haruslah ada unsur chocolate..

# makan langsung tak pandang kiri kanan

# ha..pndai pun sedar..

# dan dia ni jugak yg bengkok
selepas hampir sejam di situ..cakap berbisik-bisik sebab sangat la sunyi kawasan di situ..terus decide untuk balik..sebelum balik, sempat grab another 2 slices untuk mereka yang di rumah..jangan risau, kami bukan jenis kacang yang lupakan kulit.

# pun da tak ingat ape nama dia..

# mesti tak lepas, chocolate indulgence

# hadiah untuk dia..


dear ika,

happy belated birthday..sorrryy lambat wish.tapi aku wish tepat pada hari nya kan walaupun tidak bertemu mata..untuk hari-hari yang mendatang..moga kamu makin matang, jangan garang sangat dan sentiasa senyum..jangan mudah give up untuk setiap ujian yang datang tau..aku tahu kamu kuat..may Allah bless kamu sentiasa..dan nanti kalau dapat bonus masyuk, jangan lupa kakak kamu ini ye..huhuhu..


k sudah..babai..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

2 bijak pandai berkata-kata:

Aleen Aiden said...

hee,beday alin hari tu pon akak alin belikan choc indulgence untuk alin.
hepi belated beday utk adik kamu.. :)

nuraitul said...

cume tu je yg paling best pun kan..hehehe..
hepi belated birthday utk kamu jugak.. :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!