weekend : berpacaran

salam ;

selamat hujung minggu...wah..cepatnya masa kan..sedar-sedar da masuk hari ahadda..tapi takpe..saya suka, saya suka..sebab minggu ini berjalan dengan agak lancar..walaupun sangat stress di awal minggu hari itu..tapi, lama-lama everything going smoothly..dan saya boleh senyum dengan ikhlas tanpa dibuat-buat..hahahaha..

ingat entry teaser pasal weekend yang lepas..adei..sori..amik masa lama sangat untuk cerita yang detail..tapi ni pun sempat cerita ringlas-ringkas je..takpela..mana yang sempat..saya cerita je okay..

kan banyak benda berlaku masa weekend hari itu (1-2/10/11) kan kan..??tapi saya cerita pasal dating ni dulu la ek..hehehe..

pas balik dari kenduri Intan..masing-masing blur nak ke mana..tapi degil, dua-dua tak mo balik umah..plan awal nak ke sunway..tapi masing-masing macam blur jalan..terpikir nak ke Mid Valley, tapi macam menyusahkan je..kena patah balik, masuk ke federal highway..sudahnya saya bagi idea..

' jom ke IOI..mau..??

dia laju saja setuju..hoyeahhhh!!!
rupa-rupanya, dia pun tak pernah pergi..mati-mati saya ingat, kawasan ini tempat permainan dia..

# love
huhuhu..saya betul-betul lupa yang cik myra tue duk dekat area sini..pas dia komen kat entri weekend tu bru teringat yang IOI Mall tmpat dia permainan dia..kalau tahu..konfom la saya roger kamu, dear..takpe la..next time ade rezeki, i roger u ek..boleh jumpa..lama kenal, tapi melalui alam maya je..

# peace
jalan-jalan dalam ini, boleh tahan gak la keda-kedai dia..sampai naik sasau kami berdua..dua-dua macam,

' wah..best la tempat ini..mesti pergi lagi ni '
' pas nie tak yah g KL da..kita jalan sini je la '


# di ' Brand's Outlet'

# MANGO
amacam..kena tak kalau tetiba saya nak tukar gaya macam kat atas ini..murah kut skirt tu..baru RM 30++..tapi mengenangkan baru lepas sambar kemeja..terus melupakan niat dan mengharapkan kujungan seterusnya, harga dia masih di takuk sedia ada..please..please..

penat kaki berjalan, dengan heel 4 inci..terus mengdecide kan diri untuk balik..

# buah tangan :)
mall ni best..tahu, memang nampak saya ni memang ketinggalan sikit kan..tapi da memang baru berpelung jejak situ kan..nak wat macam mana..excited pun memang lain macam la..hahaha

so, that weekend memang seronok sangat-sangat..boleh kata antara weekend yang terbaik la..lagi-lagi bila bersama si dia..lain kali, ulang balik boleh tak..??

k babai,

terima kasih sudi singgah dan baca ;

2 bijak pandai berkata-kata:

ZianaRazali said...

banyaknya shopping..pun tak penah sampai sana..hehe

nuraitul said...

tak byk pun..2 utk si dia..dan 2 lg sy punya..meh la dtg..blh thn gak tmpt nie..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!