silver & bronze

salam,
hai semua..ingat tak ada entri yang lepas..saya ada cerita yang pasal #encikchentahati join satu game boat tue..yup..event tue lepas da..festival tu mula dari 21-23/10/2011..dan alhamdulillah..his team reached their target..walaupun bukan no 1, tapi at least..diorang dapat top 3..okay la tu kan since yang ini pun, first time for almost everyone on that team..takpe-takpe..tahun depan leh cuba lagi kan..

i was with him kat Pusat Maritim Putrajaya for the whole saturday hari itu..dia cakap, dia tak de game da hari tu..cuma tunggu untuk penyampaian hadiah je..huhuhu..sedih sangat kut tak dapat tengok dia mendayung..tak dapat tengok team dia reached final line     :(

tapi tak pela..yang penting..dia menang..dan i'm so hhhaaaapppyyy for him..

# the team

# JPM & DBKL
keputusan penuh untuk team JPM..saya tak pasti sangat..yang saya tahu, dia menang silver untuk men(22) dan bronze untuk mix (12).....errrr..betul ke..??sayang, if u read these, correct me if i'm wrong..

seronok saya tengok dia happy..seronok dia enjoy that game dengan kawan-kawan dia..kalau cara camtu boleh buat dia happy, mana mungkin saya nak halang apa dia buat..??

# on podium

# medals
last but not least, congratulation to all of u especially u, sayang..next time leh main lagi..from zero, at least, u've know something about this sport..kalau minat, teruskan..jangan berhenti..selagi boleh, saya cuba sokong awak okeh..??

k babai.
terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!