corporate eh..??

salam ;

selamat hari isnin..hari ini, hari baru di minggu baru..kena ceria-ceria..kena semangat-semangat..jangan nak lemau-lemau sangat okay..jangan nak bermonday-monday blues lebih-lebih pulak ek..

untuk hari ini, saya semangat..memilih tema purple untuk hari ini..tersampuk dari penangan Varsity Boat Race semalam mungkin..bila melihat kelibat-kelibat atlet dari UiTM..terus terimbau memori di zaman universiti dulu..padahal bukan la saya berasal dari golongan mereka pun..macam tak de kena mengena pun kan nak touching-touching..

tak de la..hari ini memang sengaja memilih warna ini..sebab sengaja mengatal nak memakai kemeja..memilih tema 'corporate' hari ini..macam zaman-zaman belaja dulu..setiap hari isnin, akan cuba untuk memakai warna corporate..tapi bukan lah warna ungu..nanti orang akan cakap 'UiTM di hatiku' sangat budak ini..warna bagi 'corporate day' dulu adalah 'dark blue'..

# purple diva

tapi percaturan saya mungkin silap..dari cuba untuk tampilkan imej ' corporate', saya macam terjadi keparat pulak..eh tak..sangat kasar bunyi nya tue..

i looked messed today..looked unprepared..

sebenarnya tak..saya okay saja hari ini..bersemangat je..walaupun pagi tadi memang ada berlaku sedikit kelam kabut..

si dia bergurau ' tak comel la hari ini '
# tapi macam la tiap-tiap hari dia cakap saya comel kan..

ada jugak yang menegur.. ' pagi ini lambat ke..?? kelam kabut ek '
# eh..nampak sangat ke saya sangat #sakai hari ini..??     T_____T

terus jadi tak semangat nak wat kerja..

k babai,

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!