tertanya-tanya

salam ;

selamat pagi semua..
jumaat da hari ini..waa..cepatnya masa..suka saya..rasa nak lonjak tinggi-tinggi..

saya di ofis sekarang..
buat kerja yang macam ada tak da ni..
hehehe..
bukan saja berehat-rehat tau..

dia pula di sana..
diam saja..
tak tahu da selesai ke tidak..

macam-macam bermain kat fikiran saya sekarang,


????

dia tengah buat apa ek sekarang..??
menang ke tidak ek tadi..??
kuat ke tak dia kayuh ek tadi..??


sms terakhir dari dia pada pukul " 7:52 " tadi ,
itu pun cuma ' G dulu '
huh..itu saja ke..??

sms terakhir dari saya pula,
" 10:12 " ,
wish gud luck utk dia,
sebab saya ingat dia cakap dia start dayung pukul 10..

dan sampai sekarang..
dia masih senyap lagi..
hmmmm...

terima kasih sudi singgah dan baca ;

2 bijak pandai berkata-kata:

nuruashia ♥ said...

tu tnda awk syg die hhohoho..

nuraitul said...

iye la..tp kita je kan..hmmm...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!