doaku untukmu sayang - wali band

salam ;

welcome october..di hujung-hujung minggu ini..pasti akan ada antara kita yang kebosanan kan tanpa ada aktiviti..mana-mana yang ada aktiviti luar, hati-hati bila berjalan tue ye..ingatlah orang tersayang..hehehe..

untuk kali ini, meh saya share satu lagu dari seberang..saya ni jarang sikit tahu lagu-lagu melayu/indonesia yang latest..bukan nak berlagak..tapi memang jarang dengar..bukan saya anti..tapi memang tak tahu..kalau kebetulan terdengar atau dapat mana-mana link, baru saya tahu..tapi untuk lagu ini, saya dapat dari belog si comel ini, Irine Nadia..antara bloggers yang comel..dia suka buh lagu dari sebarang..so, dari list dia tu..randomly pick lagu ini..sedap gak..

meh layan sesama ye..best sangat..boleh la nak tuju-tuju pada insan tersayang..

Doaku Untukmu Sayang



kau mau aku apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelap dan letih
ini demi kamu sayang
aku tak akan berhenti

menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada Ilahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

credit :
video : YouTube
terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!