sikit je..tak banyak pun

salam ;

selamat malam semua..malam ini post entri jiwang-jiwang boleh tak..nak mengadu sikit..nak ngadu kat si dia macam segan..macam rasa 'eleh..benda kecik pun nak ngada-ngada'..jadi, sudahnya ke belog jugak saya tuju..boleh kan..boleh kan..izinkan ek..

hari ini, saya happy..happy dan seronok bila dapat jumpa dia balik lepas semalam demn demn demn rindu kat dia kan..dalam kepala macam expect macam-macam dari dia..tapi tahu la saya ni, pandai nak mengharapkan sesuatu..tapi tak reti nak cakap..nak si dia paham-paham sendiri..pastu bila tak dapat..mula nak sentap sorang-sorang..buat muka sedih..padahal si dia tak paham pape pun..adei..susah kan orang camnie..tapi nak buat macam mana, itu diri saya..

itu satu, pastu nak cakap satu benda..tapi sangat la segan dan rasa macam tak kena..untuk tenangkan diri, kena cakap jugak..dalam diam-diam..saya cemburu..tak mampu nak cakap pape..cuma boleh tengok je..padahal tak perlu kut..tapi tak dapat nak ngadu kat dia..sebab nanti mesti saya yang akan kena balik..konfom..


# silence

Ya Allah..tolong la..bantu la aku..bagi la aku kekuatan untuk tahan benda-benda ini..jangan la semua ini jadi punca untuk aku terlalu emosi..benda ini semua terlalu simple..terlalu remeh..Amin

mood : emosi   +____+

k bai..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!