1 Syawal 1432

salam semua ;

bagaimana dengan syawal kalian kali ini..??pasti meriah kan..alhamdulillah..sekali lagi..kita semua diberi peluang untuk sekali lagi meraikan kehadiran syawal untuk tahun ini..duit raya banyak tak yang dapat dikumpul..??huhuhu..saya nie, semenjak dah bertukar status..probability utk menerima duit raya tue boleh kata 0.00001% la..tp klu menghulur mmg 99.999%..takpela..giliran mereka yang lebih junior pulak..huhuhuhu..

raya pertama saya cuma di rumah saja..langsung tak berkesempatan untuk berjalan..sebelum-sebelum ini..menjelang petang tue, dah boleh mula konvoi ke rumah saudara..tapi tahun ini..alhamdulillah..berturut-turut saudara kuar masuk..syukur..moga murah rezeki kami sekeluarga..seawal 7.30, kami dah menerima tetamu..ayah saudara dari Klang dah awal-awal datang..adei..saya saya sendiri bangun lambat time tue..bangun..siap, make up cepat-cepat..terus turun bawah..menyiapkan apa yang perlu..

okay..meh layan antara deretan-deretan gambar sepanjang syawal pertama saya okay..


# menu di pagi syawal
kuah kacang - ayam masak merah - rendang daging- sayur lodeh

# menu di pagi syawal
ketupat palas - nasi impit

# tetamu terawal
paksu dari Klang

# mummy dri surau

# sibuk di dapur..

# mak su dan mummy

# nenek ku sayang
alhamdulillah..meriah rumah saya satu hari itu..dengan suara orang berbual..bersenda gurau..tak kurang juga suara kanak-kanak..best sangat-sangat bila berhimpun ramai-ramai camnie..masing-masing datang dengan baju baru..cantik..berseri-seri..
# kak eton 1 famili

# pop kuiz = siapa lagi comel ??

# anak-anak sepupu
alhamdulillah..menjelang malam..lauk-pauk yang dihidang..banyak yang selesai..kek batik buatan kami 4 beradik pun selesai satu loyang..huhuhu..baru berhajat nak bagi sedikit pada #encikchentahati..tapi takpela..bukan rezeki dia mungkin..nanti saya buat lain ye untuk awak..insyaAllah..selesai mengemas di dapur..baru la dapat mengemaskan diri pulak..bersiap-siap untuk melelapkan mata..hari kedua ada rancangan lain kami nanti..yeeehuuuu..nak balik kampung..excited okay..

huhuhu..lupa nak cakap..seharian saya berteman dengan perfume hadiah dari #encikchentahati..suka sangat..wat saya energetic hari itu..tapi yang sebenarnya..lebih buatg saya rindu dekat dia sebenarnya..huhuhu..
# love it
syawal pertama kalian camne..??mehla kongsi sama..  :)

terima kasih sudi singgah baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!