sand word

salam ;

perasan tak..lately nie, lepas naik cuti raya..entry-entry saya pale gila..sume nye huruf ngan perkataan je kan..konfom masing-masing mata berpinar-pinar baca..huhuhu..paling tak pun, yang ada gambar cuma time segmen 'Wordless Wednesday'..tang itu, konfom la kena tepek gamba..da kata word-less kan..

nak tahu sebab apa entry saya kosong je..nie semuanya punca dari kecuaian sendiri..selalu sangat tertinggal barang..saya nie kan cuma ada kamera henfon je..so, pape hal memang sume saya pakai camera la nk capture gamba..dan nak wat sebab..cable tue tertinggal pulak kat umah..nak bluetooth gamba ke laptop..memanjang tak boleh..so, terpaksa la guna kaedah tradisional..huhuhu..

tapi untuk entri kali ini..saya bagi bonus pic..huhuhu..nie pun sebab pakai kamera orang..terima kasih kawan :)

# sand word
 nak tahu, susah tau saya nak wat tulisan ini..buat 2 -3 kali gak la..baru tulis sikit, ombak datang..tinggal 2 huruf lagi, ombak datang lagi..huih..ujian betul..kawan-kawan dah cakap, 'ha syima..petanda apa tue..banyak dugaan ka..??'...pergh..terus kelat kut muka lepas tu..dah la saya keseorangan kat situ, #encikchentahati jauh kat sana..dalam hati, cuba buang jauh-jauh perasaan bukan-bukan..tulisan itu hilang, dengan gigih saya toreh balik..hilang lagi, saya buat lagi..sampai la jadi..

dan sudahnya..jadi gak..yeah !!

#encikchentahati
walau macam mana kuat pun ujian dalam hubungan kami..saya akan cuba bertahan..bila ianya mula goyah, saya akan cuba teguhkan balik..sebab saya sayangkan sangat hubungan ini..dan macam itu juga saya harap dari dia..insyaAllah..

i'll keep us together..what ever it takes

k sudah..bai ;

terima kasih sudi singgah dan baca

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!