10 months

salam ;

selamat pagi semua..hari ini entri berbaur romantik ala gedik-gedik sikit boleh tak..huhuhu..almaklumla..setiap 24hb..mesti akan keluar satu entri yang berbunyi meluahkan perasaan sikit kan..hehehe..kawan-kawan..minta izin ye ;

alhamdulillah..lepas semalam terima berita baik..hari ini pula datang hari yang baik..sedar tak sedar hari ini 24/09/2011, cukup 10 bulan saya dan #encikchentahati berhubungan dan juga 13 bulan kami kenal..cepat sangat masa berjalan..sampai tak terasa pergerakan masa..walaupun boleh kata, hampir setiap hari bertemu bersua muka..belum ada lagi perasaan bosan atau penat..tapi lagi mahu jumpa selalu ada la..adei..tue yang bila berpisah hujung minggu tu, rasa berat je hati..rasa sedih sangat..nak buat macam mana, bila dah terbiasa sangat kan..

# us

setiap 24hb, umur perhubungan kami makin bertambah..macam itu jugak la yang saya harap dan berdoa pada hati kami..moga perasaan dan juga komitmen dan hubungan ini makin bertambah..stop playing around and think about the future..kali ini saya serius, bukan lagi main-main..moga segala-galanya berjalan lancar..insyaAllah..


dear #encikchentahati,
terima kasih untuk 10 bulan ini..terima kasih untuk semua kasih sayang awak dan juga perhatian awak..saya mengaku, kadang-kadang saya ni terlebih nakal, terlupa untuk serius..tak dengar apa awak cakap dan pesan..tapi saya janji..saya sayang awak sorang je tau..tak nak pandang orang lain da..awak pun macam tu tau..jangan nakal overdose ye !!


# saya tinggi lagi dri dia
p/s : tak sabar tunggu berlakunya perkara-perkara baik pada masa akan datang..insyaAllah..

k babai..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

4 bijak pandai berkata-kata:

May Maisarah said...

Alhamdulilah..semoga kalian berdua berbahagia selamanya....take care! =))

nuraitul said...

insyaAllah..tenkiu :)

nuruashia ♥ said...

semoga berkekalan ye? :)

nuraitul said...

insyaAllah..doa2kan ye..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!