petang ini, kena mesti jugak

salam ;

selamat petang semua..kalau belek post-post yang lama..biasa hari rabu nie, mesti saya tepek gamba je kan..ha..itu la dia gaya pemalas saya..tapi hari ini tak..hari ni jadi rajin sikit..sebab kalau ikutkan, sebenarnya banyak benda nak cerita kat belog picisan ini..banyak benda nak share ngan korang semua..tapi sampai la waktu ini, lumpuh lagi jari ini..maaf !!..mana yang boleh, saya cuba untuk update okeh..

#encikchentahati dah hampir 2 minggu training dragon boat..tapi saya masih lagi melepak malas kat kerusi ofis..padahal, masa mula-mula dia bagitahu dulu yang saya kena tinggal sorang-sorang kat ofis..semangat gila gebang..

' takpe..nanti awak training..org joging kt belakang ek..slow-slow..bagi fit dan baru dapat taraf ngan awak kan '

* awak - bukan nama sebenar

tapi sampai la hari ini, tak terbuat-buat lagi..minggu lepas, asal petang je hujan..asal hujan je petang..eh..jadi macam agak konkrit la alasan kat situ..tapi minggu ni, rasanya cuaca sangat la indah dan cantik..mendung sepoi-sepoi bahasa sahaja..bagi alasan pula, earphone tak de la..tak syiok..dah la kena joging sorang-sorang..nanti sunyi sangat..MP4 da ada tapi takde benda nak cucuk kt telinga pulak..haih..cerewet benar tuan tanah nie..macam-macam..

tapi, semalam..dengan baik hatinya..#encikchentahati dengan kaki bengkak-bengkak sudi menemankan saya cari earphone ni..dah la memilih..mahal tak mo..yang jenis sumbat direct ke telinga,tak mo..nak yang old version punya..banyak cekadak kan..tapi mujur dapat dan harga pun boleh tahan la..


# extra bass lagi ko..
 
# badan tanpa tangan

# okah, lengkap

jadi tiada alasan batu bata lagi..dah berniat, mesti tunai..baru la orang kata, cakap serupa bikin kan..baju dah standby, kasut dah ready, peneman sementara dah ada..jadi petang ini kena on..sorang-sorang pun sorang la..janji saya buat..mesti punya..

fuh fuh fuh..harap-harap la tak hujan petang ni..

k bai..

terima kasih sudi singgah dan baca ;




1 bijak pandai berkata-kata:

MalizaMah said...

jom jogging...
saja jer singgah.. harap dpt bantu tmbah tabung blog.
jom singgah n usha iklan.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!