sorry ;

salam rakan-rakan ;

kawan-kawan..minta tolong ye..sila baca dalam mood sedih ye..kalau tak pun dalam mood bulatkan mata then kedip2 pandang atas..hahaha..jap jap..mood sedih..tak boleh gelak..camne ek nak mula..eermmm..tak tahu nak cerita camne..tapi yang pasti sekarang dalam hati penuh rasa serba salah..saya tahu salah saya..seriyes syg..saya minta maaf sangat-sangat..betul-betul tak sengaja..

(14/01/11) - tiba-tiba semalam, on the way balik dia terkedu..terus dia capai handphone..dan call kawan dia..tanya kenapa jadi camtue..kawan dia terang ringkas..katanya tak de pape..rilex..tapi dari air muka dia..saya tahu dia tak tenang lagi..dalam hati dia mungkin masih dup dap dup dap lagi..konfom..salah saya..kalau saya lebih berhati-hati mungkin tak jadi camnie..sory sgt sayang..


+__+
berhenti rehat sekejap..i knew he tried to act cool..like nothing happened..tapi mata dia still tak lepas pandang ke arah itu..hati dia tak tenang lagi tue..cuba untuk gembirakan dia..make him laugh..yup..dia gelak..tapi sekejap..ade unsur palsu di situ..maaf..guilty gila rasa..damn !!..i am bad..teruk..tak sudah-sudah bagi masalah kat orang..bila hidup ini boleh senangkan orang ek..??..tapi dia tetap tenang..langsung tak menunjukkan reaksi marah..keep told me that was not my mistake..errmm..yeke..saya tak rasa camtue..

hari makin lewat..terus anta saya..he tried to start..warning sign tue hilang..nampak muka dia lega sangat..sampai ke rumah saya..still tak de..alhamdulillah..tapi dia cakap tengok dulu sampai dia sampai umah dia..harap-harap okay..i let him go..tapi saya still rasa bersalah sangat..texted him to be careful and thanx sbb anta saya sampai ke rumah..

sementara tunggu dia sampai..baring baring kat bawah..dengan mak, nisya and the rest..dalam tunggu tue..boleh plak bantai tertido..sedar-sedar tgk handphone ade " 2 messages received"..n pling best ade satu call saya reject..ayoyo..bila masa jadi nie..??konfom tido mati la nie tadi..paling sedih baca satu message tue..maxis cakap ade 4 missed calls..hohoho..line pun jahat..dengki..nape jadi camtue..cukup pakej hari ini..isskkh..tak suka ;(

(15/01/11)-pagi td..dia cakap..on the way dia balik semalam..warning sign tue timbul balik dan meter tak naik..saya tak paham dengan apa yang dia cakap tue..but i knew..that was not a good sign..hhmm..dear..sory sgt ..




tak berani nak cakap face to face..tulis dlm blog saja la..


0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!