aku jatuh cinta !!

Selamat tengah hari semua..

tak lupa selamat menyambut thaipusam pada readers yang menyambut..ne la tahu blog yang tak semenggah nie ade pembaca yang bukan non-malay kan..jangan ketepikan mereka okeh..mereka juga rakyat malaysia..seperti yang dilaung-laungkan oleh YAB Perdana Menteri kita..1 Malaysia..tetiba bersemangat patriotik pulak..hehehe..

lokasi saya sekarang adalah di ofis..ye..jangan terkejut je rakan-rakan..bukan kah saya da bilang malam tadi saya nak jadi pekerja contoh hari ini..saya datang ofis tatkala semua orang sedang berehat bersantai..sampai ofis tadi dalam 11.30..sebelum meneroka lebih dalam untuk buat kerja..rasa macam nak menambah sikit bilangan entri bulan ini..lately nie rasa blog nie diabaikan sungguh..dalam sebulan tue cukup susah nak lepas 10 entri..jadi mana ada kesempatan..cuba untuk update laju-laju..

motif hari ini adalah pink..apa nak cerita dengan pink ye..hmmm..boleh dikatakan semua perempuan suka kaler pink kan..lagi kanak-kanak ribena yang usia mereka tak lebih 10 tahun lagi..pasti koleksi mainan mereka berunsurkan pink..untuk baby girl pula..kaum-kaum ibu turut gemar memilih warna pink sebagai warna utama pakaian anak mereka..bagi mereka..pink nie lembut..ayu je nampak bila pakai..cuba tengok pakain beragam Puteri Islam masa zaman-zaman kita sekolah dulu..turut menjadikan warna pink sebagai warna utama mereka kan..??Lembut tetapi tegas..

tapi saya tak suka warna pink..serius..anti gila..rasa cam rimas betul..asal perempuan je mesti kena warna pink..asal perempuan je kena minat warna pink..nape ek..??saya lebih suka warna hitam..baru nampak elegan, smart, cool dan rasanya lagi senang nak mix and match..tapi itu la orang cakap..kita jangan lebih-lebih benci..jangan lebih-lebih anti..nanti mesti tersuka..terjatuh cinta..sekarang da kena batang sendiri..hahaha..terima la kamu..orang yang mual-mula influence saya pada warna pink nie..one of my best friend masa zaman kat UiTM Kelantan dulu,Asyqin..minah nie boleh kata serius gila sangat kat warna pink..semua benda mesti nak warna pink..sampai binatang-binatang peliharaan dia mesti warna pink kan..slow-slow dia inject saya suh beli baju kaler pink..maka terbeli baju warna pink ni..

with asyqin

tengok..kan dah terbeli
boleh ek camtu..sendiri yang pergi try..sendiri yang kuar duit bayar harga baju itu..pastu suka-suka hati je nak salahkan orang ek..ek eleh..tak patut tak patut..so..dipendek kan cerita..sekarang slow-slow..hati saya sudah mula jatuh cinta pada warna ini..buktinya..lihat..template baru blog saya nie pun da bertukar wajah kan..warna pink da jadi warna utama..baju-baju sekarang warnanya lebih unsur kepada warna pink..ditambah lagi itu encik tersayang pun suka sangat kaler pink..perlahan-lahan saya ikut suka..

pink pink pink

warna baju konvo banyak unsur warna pink kan
bila tengok-tengok balik..eh eh eh..betul la..nampak ayu pulak pakai warna pink.eceh !!masuk bakul angkat sendiri..hehehe..sekali sekala puji sendiri boleh kan..kasi la chance ek..

today outfit

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!