cakap dengan bulan ;

selamat petang semua ;

aman je rasa keadaan office hari ini..ramai dah mula bercuti..masing-masing ambil kesempatan cuti panjang..yela..bukan senang kut nak dapat cuti panjang camnie..ko apply 2 hari..ko dapat 9 hari cuti deret..tak ke jimat..??terutama yang berkeluarga, masing-masing ambil peluang cuti panjang..mana yang di perantauan..pakat kelam kabut balik kampung..

saya juga la; yang tak bekeluarga nie..yang tak duk di perantauan nie yang berkorban tak cuti..berkorban asalkan mereka dapat menghabiskan masa bersama yang tercinta..eleh bajet suci la tue..padahal memang diri sendiri malas nak cuti..rela jadi penjaga office..tak mo cite panjang-panjang pasal orang bercuti..ikut diorang la nak cuti bape lama pun..saya nak simpan dulu cuti..hehehe..nanti time orang lain sibuk keje..saya pulak ambik cuti ek..boleh kan..kasi chance la ek..

sekarang nak kongsi ngan korang sume satu lagi lagu Bruno Mars..baik baik baik..sebelum itu, saya isytiharkan sekarang..sekarang saya dah jadi peminat kipas-susah-mati untuk Bruno Mars okeh..sume lagu dia sangat sedap..manis sangat lirik-lirik dia..lagi-lagi bila si dia pas link lagu nie untuk saya..sangat suka..tak pernah sangka akan dapat..terngigau-ngigau saya..senyum sorang-sorang bila dengar lagu ini..thank u soo much sayang !!



~ this is the exact link he gave to me ~


kawan-kawan yang lain..meh join saya minat Bruno Mars gak ek.. :)
terima kasih sudi membaca ye ;


3 bijak pandai berkata-kata:

Myra Anne said...

lagu tu sgt bes! huhu...
nuraitul simpan cuti utk kawen eh... hehe. jgn lupa jemput. tp kne infom sebulan awal tau! sng request cuti..hehehe

LyNn HaMzAh said...

kenapa x cuti dik...boleh gak gie jalan2...

nuraitul said...

myra : betul kan..lagu tue mmg best..smpan cuti tuk kwin..??hik23..lum lg rsenye..no ploblem..papehal msti roger myra pnya.. :)

kak lynn : sje je kak..kna ade org stndby jge ofis..berkorban la sya..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!