lunch di Beriani Gam, Putrajaya

selamat petang semua ;

apa aktiviti anda hari ini..konfom masing-masing ramai yang cuti kan..almaklumlah..sibuk persiapan nak beraya esok kan..hehehe..gurau saja..cuti la..takpe..tak kisah pun..macam saya cakap minggu entri yang lepas..sapa nak bagi cuti panjang free kan..alang-alang da dapat..guna la..

hari ini saya lapang..kerja pun tak ada sangat..eh bukan..bukan tak de sangat pun..tapi memang tak de pun..jadi apa saya buat hari ini..cuma standby maklumat untuk meeting next week dan bersenang-lenang saja..hehehe..

lunch..sudah janji sama dia..kena lunch sama-sama..berdua..for the first time..actually yang kedua..tapi yang pertama tue saya je yang makan..jadi tak kira..tolak tepi..nie baru dikira..sian dia..tak sihat-sihat pun, still jugak gagahkan diri..demi janji..thanx sayang..

dia bawa saya ke sini ;
beriani gam putrajaya
 lama da dia berjanji nak bawak..tapi asyik tertangguh je..tak jauh pun dari ofis kami..rasanya tempat nie memang famous kut..based on his story; nie antara beriani yang famous kat sini..tapi tak leh lawan yang dekat Batu Pahat punya..

nampak dari signboard tue; ingatkan kedai dia mesti sangat hebat..sangat mewah..tapi bila da sampai..hmm..simple je la tempat nie..tapi yang uniknye..siap ada live band..makan briyani sambil dengar live band..da macam kat kenduri pulak da..hahaha..


suasana = aman damai
masa mula-mula sampai..tengok pinggan besar beno..awal-awal da standby nak nasi separuh..tapi harga sama kakak tue cakap..kalau camtue takpe la..baik saya amik penuh..bila da buh ke pinggan..hmm..tak la banyak sangat..okay la..boleh abis punya..


dia amik beriani lauk ayam bese.saya, beriani lauk ayam kampung.my comments ; sedap..lagi-lagi makan masa panas-panas..kena pulak saya dapat yang part peha..like like..my favourite part..

makanan kami

sayang; thanx for bringing me here..termasuk juga tempat-tempat yang pernah kamu bawa saya sebelum nie..tadi janji nak bawak lagi g tempat lain kan..??nanti saya tuntut ek.. :)

p.s : 2 pic di atas..ehsan dari sini ye.. :)

2 bijak pandai berkata-kata:

Myra Anne said...

ooo...pnh tgk kdai ni tepi jln je kn...bes ek?? nk g try la..huhu

nuraitul said...

ok la..tp harganya boleh tahan jugak la..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!