cerita 28 februari

salam semua ;

kita dah sampai ke 28 februari dah hari ini..which is the last day in month of february..kejap je masa berjalan kan..bercerita tentang hari ini..tak lah mengembirakan saya..kepala saya sakit, rungsing, kusut dan macam-macam lagi rasa yang tidak seronok..

we had our day yesterday (27/2/2011)..indah dan sangat seronok..it is truth..whenever i'm around him, i am truly happy..he knows how to make me smile..nak marah terus tak jadi..sampai ke malam..saya gembira dan turut terharu..after we had our talks..thank you soo much sayang..

berlainan dengan hari ini..saya tak dapat nak cerita panjang..nanti saya sambung entri lengkap beserta gambar ye..cukupla saya kata kan ; dia ditimpa kemalangan hari ini..serius terkedu masa dia bagitahu..macam tak percaya..macam mana boleh jadi macam itu..saya sibuk nak tahu keadaan dia tapi dia sibuk risaukan saya supaya jangan lewat sampai ke ofis.. sayang, perlu ke awk pikir benda-benda tue time nie..mujur saya lumpuh time nie..kalau tak memang saya dah pecut ke tempat awk..

hampir separuh hari teman dia di hospital..hati betul-betul rungsing tengok keadaan dia..sedih gila sebab saya tak tahu nak buat ape supaya dapat kongsi sama kesakitan dia..mata hampir berair tetapi cuba ditahan..tak nak dia lihat saya menangis depan dia..kesudahannya dia dapat MC 3 hari dan dia tambah cuti lagi 2 hari..maksudnya hampir seminggu dia tiada minggu nie..lagi tambah sedih saya..dah lah dia sakit..tapi saya tak dapat tengok dia lagi..

current status
 tapi tak pela..sekurang-kurang dia pulang ke kampung tue ada jugak orang tengok kan dia..dia wajib berehat secukup-cukupnya..harus berhenti sementara dulu sebarang aktiviti sukan..even luaran tak nampak serius tapi yang dalaman kami tak tahu..cuma doktor je yg tahu..


untuk kamu ;

berehat cukup-cukup tau..makan semua ubat sampai habis..even memang saya akan kerinduan yang amat sangat pada awak untuk tempoh seminggu nie tapi tak pe la..sekurang-kurangnya awak dijaga oleh orang yang sepatutnya..jangan lasak-lasak sangat tau..ingat pesan doktor ye sayang..

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!