debar debar

pagi semua;

sebelum bermula lebih lanjut ; salam mac untuk semua..dalam hati sekarang ngah dup dap dup dap menunggu datangnya 3hb iaitu esok..dahla saya sendirian di sini..kalau ada dia, ada juga seseorang untuk saya mengadu duka lara..tapi dia takde..nampak gaya haruslah saya berdikari sepenuhnya..

dalam hati dah nyanyi-nyanyi;
berdebar-debar di dada


tiap hari cuba bukak..mana tahu nak jadi miracle, tetiba da keluar keputusan ke..tapi tak jugak..masih jugak kuar macam ini ;

nampak gaya haruslah sabar menunggu lagi ~

hari ini macam ada yang tak kena lah..harap-harap tak de pape yang buruk berlaku..hopefully..insyaAllah..

7 bijak pandai berkata-kata:

myra anne said...

mntk pe tu?? PTD ke?

farahfatihah said...

good luck

fatima said...

shima msti boleh!!! dont worry insyaallah!!

LyNn HaMzAh said...

moga ada rezeki shima...amin...

nuraitul said...

myra : huhuhu..yup
farahfatihah : thanx kak
fatima : thanx fatima..ye..cuba utk don't worry..
kak lynn : insyaAllah kak..amin..

Anonymous said...

tahniah!!

nuraitul said...

anonymous : walau siapa pn kamu, thanx ye.. :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!