comel sangat kut !!

daa daa daa daa..

eh..saya dah terikut gaya mereka berdua nie pulak..sape yang mereka berdua nie..hehehe..rujuk video di bawah..serius comel gila bila tengok video nie..mesti tersnyum sorang-sorang..comel sangat kut..saya dapat video tue lepas baca entri nie..





tak tahu la apa agak nya yang depa diorang nie bualkan..rasanya sampai kut maksud yang masing-masing nak sampaikan..yela..dah dua-dua ber 'daa daa daa'..ee...geram gila..rasa nak cubit-cubit pipi diorang nie..

lagi satu tengok video nie..nie pulak saya baca dari sini..ni lagi satu buat saya geram tengok..pandai betul baby omputih nie buat muka terkejut..jadi lak tue..dengan mata bulat dia..dia gelak pulak pastue..comel comel..suka suka

2 bijak pandai berkata-kata:

aTy _faRed~ said...

alololo....memang comeL sangat...!! :)

nuraitul said...

hehehe.,.betul kan kak..geram sangat kut..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!