review : unknown

selamat petang semua ;

hari ini saya nak bagi bonus kat anda semua..anda nak bonus camne..bilang saja..tapi belum tentu saya tunaikan..hehehe..jahat gila kan..yeye suh org request..alih-alih tak nak tunaikan pulak..aish..tak baik betul..ta pasal-pasal org nyumpah..

bukan lah..hari ini saya kasi bonus..2 entri dalam 1 hari..ada yang teruja tak..??ada..??ada..??tak de..??k fine..saya merajuk..

(senyap)..eh tak de orang pujuk ke..??

hari ini saya terlebih rajin sampai 2 entri saya buat..alhamdulillah..lepas selesai semua kerja..barulah boleh bernafas dengan tenang..baru lah boleh tarik nafas dalam-dalam..gila lega sangat..bahu dah boleh tegak..kepala dah boleh stabil..tak ting tong da..harap-harap mood dan emosi semua tak kan kacau bilau da macam dulu..kang tak pasal bertambah-tambah kerut di muka nie..dah la concealer dah tak de da nak cover..adeh..

minggu nie saya jadi kaki wayang..amik kau..sampai 2 movie saya layan this weekend..semuanya unplanned..terasa nak tengok terus je bukak web gsc..book ticket then terus wat payment..huhuhu..haru..dahla tak pernah wat payment through internet..tue la jakun gila..benda org lain dah lama pakai..diri sendiri masih terkial-kial..mujur jadi..yeah..berjaya !!lepas nie senang da..tak yah susah nak beratur panjang-panjang melingkar-lingkar..cuma 1 click saja..terus dapat tiket..seronok !!..hahaha..

mula-mula layan movie 'Unknown' dulu..masa mula-mula sayang suh booking cite nie..macam blur..cite ape nie..best ke..??langsung tak kenal sape pelakon dia..tak kecoh-kecoh pun cite nie kat mane-mane blog..yela skrg kan dok heboh orang cakap pasal 'Hikayat Merong Mahawangsa'..tapi saya tak kisah..yang penting dapat masa dengan dia..tengok actor tue macam kenal tapi tak sure cite ape dia berlakon..takpela..layan kan saja..dari ofis straight ke Alamanda..dengan masing-masing pakai baju kerja..layan movie..hehehe..lantak..sopan apa.. :)

~ Unknown ~
dah layan dalam 15 minit cerita nie baru teringat..pernah tengok trailer cerita nie..huhuhu..ingat da..ingat da..memang pernah planned ngan sayang nak tengok cerita nie..mujur dia ingat..terima kasih.. :)

sedikit pasal cerita nie;
macam mana nak terang ek..saya nie bukan la pandai sangat nak ngulas-ngulas cerita nie..tapi memang puas hati la..macam sayang cakap..jalan cerita nie macam cerita 'The Tourist'..tak membosan kan..kita memang nak tengok sampai habis cerita nie sebab nak tahu siapa yang jahat gila nak kenakan si hero (Dr Martin Harris) dalam cerita nie..

Dr Martin Harris (Lian Nesson) dan isterinya Elizabeth Harris (January Jones) pergi ke Berlin untuk menghadiri satu seminar berkaitan penyelidikan pertanian..sewaktu bertolak dari airport ke hotel, Dr Martin nie tertinggal beg dia kat lobi airport..sampai ke hotel, baru dia perasan then dia nak patah balik amik beg dia tue..on the way nak ke airport, dia accident dan mujur diselamatkan oleh driver taxi yang dia naik tue..sebaik sedar dari koma, dia kembali ke hotel dan lihat ada orang lain yang menggunakan identiti dia..semua perihal pasal dia, dengan bini dia orang tue angkut..siap isteri dia boleh ngaku orang tue memang suami dia dan tak kenal pun dr martin nie..so..selepas tue, Dr Martin guna la macam-macam cara siasat siapa sebenarnya yang nak kenakan dia..sampai dengan isteri dia tak nak ngaku dia da..

lebih kurang camtu la jalan cerita dia..harap-harap korang semua paham la..dan cukup untuk menarik minat korang untuk tengok cerita nie..mana boleh cerita lebih-lebih..tak syiok la nanti korang semua nak tengok kalau dah tahu apa ending dia..tapi apa yang boleh saya cakap..cerita nie best..saya suka.. :)

selanjutnya, cerita nie pulak..' World Invasion : Battle Los Angeles'..komen pasal cerita nie..mana boleh..sebab saya sendiri tak tengok lagi..malam nie baru berhajat nak pergi tengok..tapi tengok trailer dia macam best..ala-ala trasnformers gitu..takpela..bagi saya layan movie nie malam nie dulu..nanti kalau okay, saya bagi sedikit review ye..

~ World Invasion : Battle Los Angeles ~

kawan-kawan, meh datang Putrajaya this weekend..ada Hot Air Balloon..


~ credit to this blog http://secretwordfromheart.blogspot.com/ ~

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!