Random Giveaway By Nisa Menaip

salam ahad semua;

serius hari ini memamng sangat bosan..mula-mula planning macam nak ke ofis..tapi tak jadi..di saat kebosanan hari ini, layan Fb je la dari pagi tadi..sambil-sambil tue bukak jugak SB(Sahabat Blogger) punya wall.. terpandang budak comel ini wat status nak wat Random Giveaway..vah..macam menarik..hadiah yang dia nak kasi ialah purse aka wallet aka dompet..

terasa macam nak cuba..since nie pun first time, cik nisa comel nie wat contest dan sepadan la ngan saya yang baru first time mencuba nasib masuk benda-benda camnie..huhuhu..

tengok gambar pun dah tahu comel kan ~

harap-harap rezeki menyebelahi saya..tuah terpelanting ke saya..dan random generator yg dipilih tue terkena ke saya..kalau la dapat..boleh jugak ganti wallet saya yang dah teramat usang tue..wallet yang sudah jadi 'dibuang sayang disimpan malu'..

nak masuk pertandingan nie senang je..tak yah susah nak tepek banner kat sidebar..tak yah susah payah mereke-reka cerita..cuma wat satu entri, tepek banner itu di dalam entri kamu dan merepek lah ikut suka hati kamu..dan yang paling penting..bagitahu sama cik nisa nie ye..??so..jom cepat-cepat join..giveaway nie tamat hari nie tau.

pada yang turut mencuba..gud luck semua..

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!