tamat nya mac 2011

selamat semua;

pejam celik pejam celik, hari ini da sampai 31 Mac da..maksudnya hampir 91 hari da kita menjalani hari-hari di tahun 2011..as for me, setakat ini, alhamdulillah..saya bahagia dan gembira dengan apa yang saya miliki..walaupun kadang kala emosi atau tekanan tue datang bertujah-tujah, tapi saya tahu saya harus kuat..kekadang memang rasa nak menjerit dan bagitahu pada yang berkenaan apa yang saya rasa..tapi bila difikir sedalam-dalamnya..tak..saya tak boleh terburu-buru..kesabaran harus tebal di dalam..dan yang jadi mangsa haruslah belog picisan ini..hehehe..yela kat sini je saya mampu merapu meraban..tanpa merujuk pada mana-mana nama atau mana-mana badan..

sudah..berhenti meluahkan perasaan..kita tak mahu sedih-sedih sebab sekarang saya bukan pun dalam mood  sedih..nak kata happy sangat pun tak la..cuma boleh kata, okayla..stabil dan normal gitu..hehehe..sebelum terlupa..ingat tak saya ada cakap pasal debaran pasal hari ini..alhamdulillah..selesai sudah tadi..ingatkan big boss lupa..tapi dia ingat jugak..adei..tapi takpela..sekurang-kurangnya dah lepas..kalau tak buat hari ini, waktu lain pun kena buat jugak..hehehe..tadi nak kata lancar sangat pun, tak la..saya tahu keupayaan sendiri, memang failed bila kena speaking nie..lagi-lagi depan orang ramai..ooo..memang ketar lutut betul..dalam dada, debak debuk debak debuk tua tak yah cakap la..laju sangat..mujur tak de speaker kat dalam dada nie, konfom boleh gegar satu kompleks JPM nie..huhuhu..

preparation pun malam tadi baru wat..ehehehe..macam la tak bese dengan saya nie yang suka buat keje last minute..mujur encik sayang yang baik hati sudi meminjamkan broadband dia ke saya..sementara dia sibuk bertenis, saya pun sibuk meneroka internet..pilih tajuk yang simple-simple je..dapat satu, terus baca dan edit-edit mana yang perlu supaya tak berbelit-belit lidah ni nak speaking nanti..

lepas da debaran minggu nie..tiap-tiap minggu ada je rasa berdebar-debarnya..tak pernahnya tenang..mujurlah etakat nie semua debara tue masih bukan mendukacitakan..alhamdulillah..syukur sangat-sangat..lagi satu,tak sabar nak menunggu esok pulak..hehehe..harap-harap semuanya lancar dan cuba untuk jadi yang lebih baik lagi kali ini..insyaAllah..

baiklah..berhenti di sini..selamat tinggal mac, selamat datang april !!

// terima kasih sudi baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!