3 kuntum mawar

salam jumaat semua ;

rasanya masing-masing masih lagi sibuk bercuti..mana yang tak de kampung macam saya nie, tumpang la mood cuti kejap..saya ke bandar hari ini..sebut itu macam satu kebanggaan pulak..padahal tiap-tiap hari ke bandar..yela da kata rumah di pinggir bandar..jadi bila bergerak sikit, dikira masuk bandar la kan..??betul tak betul tak..??tak..salah ek..??takpela..kasi chance ek..sibuk memenuhkan bandar Kuala Lumpur yang da memang sentiasa penuh..sambil itu ambil peluang bawak adik kecik nie berjalan..almaklumlah..orang duk asrama kan..bukan selalu dapat masuk bandar..

adik kecik yang tak berapa nak kecik
kami kuar bertiga hari ini..macam biasa la..kalau kalian sume perasan..setiap kali kuar, mesti saya kuar dengan adik beradik tak pun ngan si dia je kan..nape ek..??macam saya nie tak de kawan kan...hehehehe..ada la..mati telangkup saya kalau hidup sorang-sorang camtue..tapi in most situation, mereka ini lebih saya selesa..belum jumpa lagi orang lain yang terbaik dari mereka..being with them, i can be myself..more natural..tak perlu nak tercover-cover which is sangat merimaskan..tapi bukan maksud saya tak suka berkawan tau..kawan-kawan..jangan salah paham k..

muda belia nie, duit belum berkepuk lagi, tak boleh la nak berlagak macam ada seguni duit dalam bank..harus sedar..duit simpanan baru nk mula..jadi nak pilih tempat berjalan/bershopping haruslah berpada-pada..jadi macam biasa..memang sogo la jadi pilihan bila nak tengok angka diskaun tu 50-70%..

cuba memuatkan kaki dalam size 6..

purple lady
ika memang da pasang niat nak shopping..almaklum la orang baru dapat durian runtuh kan..hehehe..saya tak boleh..cuma boleh memendam rasa je..boleh tahan jugak la belah credit akaun saya bulan ini..laju saja..yang sogo nie punm satu...time orang berkepuk ada duit..semua design memang out..langsung tak berkenan..nie tadi macam-macam pulak ada..pedih pulak mata ni tengok..huh..takpe-takpe..harus sabar..bulan depan insyaAllah stabil..aim dulu bulan nie..nanti dapat payroll terus sapu..


she got her jacket

eh, terbeli pulak

satu set hantaran untuk ika
masing-masing dapat habuan masing-masing..diri ni yang kononnya nak window shopping je..nak belek-belek je tak mo beli..pun terbeli gak..nie yang tak suka datang Jln TAR nie..geram tau tengok selendang dia..cantik cantik..

dalam seronok-seronok shopping..langsung tak sangka benda nie boleh jadi..sampai ke rumah baru la ika perasan,dia punya kasut dapat belah kanan (35), belah kiri (36)..haru je kan..tak pasal-pasal cari sebabkena pergi sogo balik esok..kalau tershopping lagi..kan da haru..
see the red circle; perbezaan size

moral of the story ; lain kali check betul betul ek sebelum beredar..jangan main setuju dan terus hulur duit bayar..kang tak pasal-pasal kena buat kerja dua kali macam watak dalam kisah ini..

p/s : malas nya nak kemas barang-barang..sok nak mula pindah dah..ada sapa-sapa boleh tolong saya packing..huhuhu..bersedia ke saya hidup sendiri pas nie..??ermm....sayang..jangan tinggalkan saya sorang-sorang ek.

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!