koordinat baru

salam semua ;

ingat tak ada entri sebelum ini, saya ada bercakap pasal hal pindah-pindah ini..??iye..starting 7hb lebih kurang, official nye saya bakal bergelar warga putrajaya.,warga metropolitan mak cakap..eceh..macam la hebat sangat..

tapi kalau tanya perasaan saya; bercampur-campur..excited, teruja and panic..tak tahu la macam mana..untuk pengetahuan anda semua, this is gonna be my first experience duk di rumah sewa..time blaja dulu duk di kolej..makan minum mudah saja..cuma kena rajin kan kaki je..hidup cuma pikir belaja je..kemudahan superb (thanx UiTM)..lepas abis belaja pun terus duk umah saja..sangat la jarang masuk dapur..bese pergi keje..cuma perlu bangun, mandi, bersiap, turun bawah da standy air ngan breakfast..cuma perlu capai je..skang tak da..saya sendiri kena bangun sendiri, takde da dengar suara nenek jerit panggil panggil suh bangun bila dah terlajak tido..breakfast kena buat sendiri, air kena sedia sendiri..ringkasnya sume kena buat sendiri..harus berdikari..ayoyo..macam mana ek saya nanti..harap-harap semuanya ok..saya yang pilih jalan nie..so kena berani..

hari ini bakal pindah..sepenuhnya..before nie da anta 3 longgok barang..nie nak tambah lagi beberapa longgok barang..bersama abah..supposedly ngan dia..tapi last minute perubahan rancangan..takpela..dahulukan mana yang penting..it's okay..cerita pasal pindah nie saya cerita nanti ye..bawah nie saya buh map ke umah saya..sape-sape yang sudi nak datang mehla..di alu-alukan..hehehehe..


nukilan kreatif dari dia

p/s : tgk map tue terpikir..terpikir satu idea; kalau wat kad kawin nanti tak yah la membazir wat printing map ke rumah penganti..suh dia lukis je la..kan dah jimat..

2 bijak pandai berkata-kata:

pjot said...

ohhhh...patut le kau tanye ye..aku dah pindah cyber or belum...rupenye kau dah berpindah..hehehhe....org tua2 ckp...selamat berdiri diatas kaki sendiri....org mude2 ckp...selamat berdikari....hehehehe....

nuraitul said...

hahaha..tuela..ingt nk ajak ko skali..tp housemate mahu sorg je..sorry beb..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!